sanmal Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Hei og hå :-) Jeg og samboeren lurer på hvor menge ganger om dagen dere støvsuger kjøkken, stue og gang? Grunnen til spørsmålet er at vi synes vi konstant går rundt med støvsugeren, når vi endelig er ferdige ser det like grusomt ut. hehe og vi har bare ett barn :-)))
Pinkyh Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Vi har 2 hunder og ideelt bør vi støvsuge hver dag. Men det blir vel til at vi støvsuger annenhver dag kanskje. Noen ganger hender det at det går 3 dager og da blir det fort støvdotter fra hundehår langs med vegglistene. Har man barn blir det kanskje tilsvarende?
Amys Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Oi, hvor mange ganger om dagen vi støvsuger..hehe. Vi støvsuger vel ca en gang i uka, noen ganger sjeldnere. 2stk i husstanden, ingen barn eller kjæledyr, så det reduserer vel støvmengden litt.
sanmal Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2010 Hmmmm! vi støvsuger 1 og enkelte dager 2 ganger om dagen , skjønner ikke hvor alt rusket og støvet kommer i fra ?? :-))
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Vi har 2 hunder og ideelt bør vi støvsuge hver dag. Men det blir vel til at vi støvsuger annenhver dag kanskje. Noen ganger hender det at det går 3 dager og da blir det fort støvdotter fra hundehår langs med vegglistene. Har man barn blir det kanskje tilsvarende? Signerer denne, har også 2 hunder i hus.
Britt Banditt Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Vi støvsuger ikke mange ganger om dagen i hvert fall Støvsuger (og vasker) kanskje én gang i uka, og evt. ved behov. Vi er to voksne, har ingen husdyr og ingen barn (bare snart ).
Gjest Marlo Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Har en hund (som ikke røyter noe særlig) og en ilder (som røyter litt mer), og støvsuger minst 1 gang om dagen.
Gjest Stapler Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Vi er to personer som bor i et stort hus. Støvsuger en gang i uken, men finner frem kost og feiebrett 1-2 ganger i uken og feier under stuebordet og på kjøkkenet. Det blir overraskende fort smuler og støv liggende her, så ideelt sett burde jeg feid daglig.
tineline Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 Jeg bruker ikke støvsuger, men tørrmopper hver uke og feier ellers ved behov, spesielt på kjøkkenet. Badet blir fort støvete, så der tørrmopper jeg kanskje 2-3 ganger i uka og vasker 1 av dem.
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 "Ved behov"...som ikke er veldig ofte.
*Annie* Skrevet 3. juni 2010 #11 Skrevet 3. juni 2010 Ca annen hver dag, men allerede dagen etter ser det ikke ut! ;-)
The Kitten Skrevet 3. juni 2010 #12 Skrevet 3. juni 2010 Her bor det bare voksne, og ingen dyr. Vi støvsuger 1-2 dager i uken. Vanligvis blir det bare en gang per uke.
Gjest Iah Skrevet 3. juni 2010 #13 Skrevet 3. juni 2010 Jeg bor alene, og har ingen dyr. Støvsuger 1-2 ganger i uken etter behov. Siden jeg ikke har skikkelig gang blir det gjerne dratt inn en del støv og sand utenfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå