alltidusikker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Har møtt en mann som er god, snill og fantastisk. Vi er ikke kjærester, og det hele er ganske nytt. Men har fått en super kontakt, ler mye sammen, liker mye det samme..i det hele tatt så stemmer det meste. Så har det seg sånn at det skjer litt mye i livet hans for tiden, stressnivået er høyt. Han har sagt at jeg er spesiell for han og overøst meg med positive egenskaper han syns jeg har. Sa også at jeg var den personen som gav han mest glede og energi. MEN, hjertet følger ikke helt med sier han..og han lurer på om det kan være alt stresset rundt han som gjør at han ikke har "plass" til kjærligheten nå. Så han har bedd om tid, og presisert at han ikke sier nei til oss. Syns dette er vanskelig å forholde seg til, men har sagt at jeg skal gi han tid og at han har fått en helt spesiell plass i hjertet mitt. Snakket med han før helgen, da han fortalte alt dette. Jeg har ikke gitt lyd fra meg i helgen, tenkte han kunne få litt fred til å tenke. Dette sa jeg i fra om før helgen. Så gav han en liten lyd fra seg i går kveld, da han gjentok dette og sa at alt var så rotete i hodet og jeg sa at jeg ikke hadde problem med å forstå det. Hvordan skal strategien min bli fremover? Skal jeg la han kjøre showet? Kjenner jeg er litt trist og savner han... Jeg er helt klart redd for å gå rundt med falske forhåpninger.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Om det var meg ville jeg tolket det som et forsøk på å si at han ikke er interessert på en pen måte. Og jeg hadde trukket ørene til meg og gått et annet sted. Ingen har så mye stress i livet sitt at de ikke har ork til å ha litt kontakt, sms eller andre ting. OM man nå er så interessert så vil man bekrefte. Og hadde han så mye stress så måtte det jo vært godt å få litt kos, støtte og noen å varme seg på som IKKE var en del av "alt stresset".
alltidusikker Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2010 (endret) Om det var meg ville jeg tolket det som et forsøk på å si at han ikke er interessert på en pen måte. Og jeg hadde trukket ørene til meg og gått et annet sted. Ingen har så mye stress i livet sitt at de ikke har ork til å ha litt kontakt, sms eller andre ting. OM man nå er så interessert så vil man bekrefte. Og hadde han så mye stress så måtte det jo vært godt å få litt kos, støtte og noen å varme seg på som IKKE var en del av "alt stresset". Det er godt mulig at han pakker dette pent inn og egentlig sier farvel..er vel bare det at jeg vil tolke det i min favør, at han virkelig mener det og trenger å sortere tanker. Men er veldig riktig det du sier da; at han burde ha trengt støtte og all den gleden/energien som han sier jeg gir han i en sådan stund som dette.. Hm..vanskelig Endret 31. mai 2010 av alltidusikker
Gjest Dhanu Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Jeg ville heller ikke satset veldig hardt på denne mannen. Skal jeg være i et forhold må mannen være mer enn "litt" interessert. Jeg syns det er langt mellom at du viser forståelse for at han er stresset, og at du tillater at han holder deg på gress. Syns du det er greit å bli holdt på gress "i tilfelle" det kan bli noe senere? Jeg er sikker på at du fortjener bedre enn det
alltidusikker Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2010 (endret) Jeg ville heller ikke satset veldig hardt på denne mannen. Skal jeg være i et forhold må mannen være mer enn "litt" interessert. Jeg syns det er langt mellom at du viser forståelse for at han er stresset, og at du tillater at han holder deg på gress. Syns du det er greit å bli holdt på gress "i tilfelle" det kan bli noe senere? Jeg er sikker på at du fortjener bedre enn det Han vil men han får det ikke til..på en måte. Han har så lyst at vi skal bli til noe, men han får ikke hjertet til å henge med. Og så lurer han på om dette er pga av alt stresset.. Jeg syns ikke det er greit å bli holdt på gress, men har sagt at han skal få tid nettopp fordi han syns at jeg er spesiell og jeg syns det samme om han. Det må jo være slik at han tar litt kontakt underveis, eller så er det ikke liv laga. Jeg har ikke tenkt å krype for mannen. Det ser jeg på som meg selv for god til.. Endret 31. mai 2010 av alltidusikker
Gjest i tvil Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Hvis du har møtt han via nettet så er ikke problemet at han har for mye å tenke på. Han har for mange å tenke på, og du er en av de to,tre mest attraktive.
alltidusikker Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2010 Hvis du har møtt han via nettet så er ikke problemet at han har for mye å tenke på. Han har for mange å tenke på, og du er en av de to,tre mest attraktive. Har møtt han på nettet. Og det kan godt stemme det du sier. Hater tanken på at jeg eventuelt konkurrerer med noen han har truffet der. Men er meg selv overfor han, gidder ikke lage det til..å være en annen. Han har slettet profilen sin da, samtidig som han sa han ikke hadde ork/plass til å finne kjærligheten nå.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Ah nettet ja.. da kan du drite i det. Han er opptatt på annet hold.
alltidusikker Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2010 Ah nettet ja.. da kan du drite i det. Han er opptatt på annet hold. Skal legge nettdating på is, for ALLTID!!
Suzy Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Jeg hadde ikke giddet å bruke tid på en fyr som ikke var kjempeinteressert i meg og som ikke brukte all mulig tid og energi på meg akkurat i starten. Dropp ham og move on - det tror jeg virkelig jeg ville gjort.
alltidusikker Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2010 Jeg hadde ikke giddet å bruke tid på en fyr som ikke var kjempeinteressert i meg og som ikke brukte all mulig tid og energi på meg akkurat i starten. Dropp ham og move on - det tror jeg virkelig jeg ville gjort. Åhhh...jeg blir så lei av at det skal være så vanskelig å finne kjærligheten. Har så lyst! Og så er det så utgjort når du finner DEN tonen med en fyr..
Suzy Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 Åhhh...jeg blir så lei av at det skal være så vanskelig å finne kjærligheten. Har så lyst! Og så er det så utgjort når du finner DEN tonen med en fyr.. Jeg vet! Det er innmari vanskelig og det er antagelig det som gjør at man holder fast ved mennesker som ikke nødvendigvis er den rette så lenge, fordi det er så vanskelig å begynne på nytt hele tiden. Du trenger jo ikke kutte kontakten med ham - han får bare bruke den tiden han mener han må ha så kan du heller date andre så lenge også fpår du se om du er ledig når han eventuelt er klar.
Gjest i tvil Skrevet 31. mai 2010 #13 Skrevet 31. mai 2010 Åhhh...jeg blir så lei av at det skal være så vanskelig å finne kjærligheten. Har så lyst! Og så er det så utgjort når du finner DEN tonen med en fyr.. Når dere fant tonen, så betyr det at dere bare liker hverandre. Det er ikke skikkelig forelskelse. Hadde han vært hardt forelsket, så hadde han framstått så stotrende og nervøst at du ikke ville hatt han.
alltidusikker Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 31. mai 2010 Jeg vet! Det er innmari vanskelig og det er antagelig det som gjør at man holder fast ved mennesker som ikke nødvendigvis er den rette så lenge, fordi det er så vanskelig å begynne på nytt hele tiden. Du trenger jo ikke kutte kontakten med ham - han får bare bruke den tiden han mener han må ha så kan du heller date andre så lenge også fpår du se om du er ledig når han eventuelt er klar. Jeg setter meg ikke akkurat på en benk og venter på han nei. Magefølelsen sier vel move on, dessverre..Men syns uansett at han får ta intiativ til kontakt..
Stillest vann Skrevet 31. mai 2010 #15 Skrevet 31. mai 2010 Jeg sagt det samme som han en gang (og det var helt ærlig ment), så jeg vet at det kan være ærlig ment fra hans side. Men det kan også hende at han bare holder deg på gress. Jeg synes du skal gi klar beskjed om hva du vil og ikke vil. Hvis du ikke vil vente i det uvisse, så sier du det, så er det opp til ham. Det er mulig for ham å parkere "stresset" hjemme når dere skal møtes, men det krever et aldri så lite commitment fra hans side. Er han noe å spare på, så klarer han det.
alltidusikker Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #16 Skrevet 31. mai 2010 Når dere fant tonen, så betyr det at dere bare liker hverandre. Det er ikke skikkelig forelskelse. Hadde han vært hardt forelsket, så hadde han framstått så stotrende og nervøst at du ikke ville hatt han. Eh..hvordan skal en da finne noen? Om det er slik at når mannen er forelsket så blir han stotrende og så nervøs og dette igjen medfører til at jeg ikke vil ha ham???
alltidusikker Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #17 Skrevet 31. mai 2010 Jeg sagt det samme som han en gang (og det var helt ærlig ment), så jeg vet at det kan være ærlig ment fra hans side. Men det kan også hende at han bare holder deg på gress. Jeg synes du skal gi klar beskjed om hva du vil og ikke vil. Hvis du ikke vil vente i det uvisse, så sier du det, så er det opp til ham. Det er mulig for ham å parkere "stresset" hjemme når dere skal møtes, men det krever et aldri så lite commitment fra hans side. Er han noe å spare på, så klarer han det. Jeg kan holde ut en stund, men ikke i månedsvis. Klarer ikke uvisse så veldig lenge kjenner jeg og da må jeg selvsagt si fra om dette.
Suzy Skrevet 31. mai 2010 #18 Skrevet 31. mai 2010 Jeg setter meg ikke akkurat på en benk og venter på han nei. Magefølelsen sier vel move on, dessverre..Men syns uansett at han får ta intiativ til kontakt.. Det syns jeg hørtes ut som en veldig god strategi. Pust med magen og bare ta det som det kommer du
Gjest i tvil Skrevet 31. mai 2010 #19 Skrevet 31. mai 2010 Eh..hvordan skal en da finne noen? Om det er slik at når mannen er forelsket så blir han stotrende og så nervøs og dette igjen medfører til at jeg ikke vil ha ham??? Det er vanskelig, men det kan hende at han som er for mye forelsket slapper av bedre hvis du gir han tid. Bruker hyggelig uformell tid sammen, med en eller annen uskyldig fritidsaktivitet. Vi snakker on selvmotsigende mekanismer her. Brutal Mann sier at det blir feil hvis mannen er mest forelsket, og at det fort kan skjære seg. Så det er kanskje meningen at kvinner skal finne en som bare er 60% interessert. De mest attraktive mennene er jo gjerne de som fordeler sine kyss og sin kjærlighet på flere kvinner.
alltidusikker Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #20 Skrevet 31. mai 2010 Det er vanskelig, men det kan hende at han som er for mye forelsket slapper av bedre hvis du gir han tid. Bruker hyggelig uformell tid sammen, med en eller annen uskyldig fritidsaktivitet. Vi snakker on selvmotsigende mekanismer her. Brutal Mann sier at det blir feil hvis mannen er mest forelsket, og at det fort kan skjære seg. Så det er kanskje meningen at kvinner skal finne en som bare er 60% interessert. De mest attraktive mennene er jo gjerne de som fordeler sine kyss og sin kjærlighet på flere kvinner. Dette begynner å ligne på rocket science!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå