Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Er det flere enn meg som har problemer med å komme inn på Postbanken sin nettbank? Logger inn med kode og passord, og så står det bare "ingen tilgang". Forferdelig irriterende, da jeg MÅ bruke nettbanken helst med en gang..
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Kommer inn i nettbanken uten problemer.
Gjest ThatWoodcut Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Bruker du internett eksplorer? Andre nettlesere kan ha problemer med postbanken
Bloodless Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Har ingen problemer, jeg heller, men prøv med forskjellige browsere. Noen ganger funker ikke nettbanken i firefox eller google chrome. Og får du det ikke til, kan du ringe 03800. Stenger 22:00.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 noen ganger funker det ikke i firefox her, men det funker når jeg åpner i internett exploer.
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Bruker firefox her, og har skikkelig problemer med å komme inn og betale regninger. Kan forsøke mellom femti/hundre ganger før det løser seg. Kan jo godt vær min data som begynner å synge på siste verset også. Den er treg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Jeg bruker Mozilla Firefox og har null problemer med å komme inn på nettbanken til Postbanken. Hadde litt problemer før, men etter at jeg ringte kundeservice og fikk nullstilt BankID helt, så har det fungert bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå