Gjest TS Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Hei! Jeg er en mann i begynnelsen av 20-årene. Jeg kan virke selvsikker og verdensmester, men føler meg egentlig veldig underlegen og utilstrekkelig. Jeg føler at jenter ikke liker meg. Jeg har hatt to forhold til utenlandske jenter (jeg bodde i utlandet et år). Vi passa ikke sammen (det er en annen historie). Men uansett jeg føler at jenter (norkse jenter) ikker er interessert i meg seksuelt eller som kjæresteemne. Kan hende kan jeg få meg utenlandsk kjæreste, men det er jeg ikke så interessert i akkurat for øyeblikket. Jeg greier ikke snakke ordentlig med jenter jeg liker. Jeg greier ikke vise at jeg liker dem. Jeg greier ikke flørte og jeg greier ikke være snill og grei. Jeg kommer ikke innpå dem jeg liker. Og, vel, jeg tror at mange norske jenter ikke foretrekker utseende mitt. Jeg er ikke veldig typisk kjekkas. Jeg er lav og tynn. Jeg har et feminint fjes med store lepper og liten nese. Og akkurat som vi menn liker feminine jenter så liker vel kvinner litt maksuline menn? Jeg ser ikke maskulin ut, selv om jeg tror jeg oppfører meg maskulin nok. Hvor viktig er utseende for norske jenter? Er dette bare innbildning eller har det ganske mye å si? Vennlig hilsen usikker, ung mann
Konstantin Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Bare vær deg selv! Da kommer den du nok til å finne den rette jenten! Det tar kanskje litt tid, men det gjelder å være tålmodig. Å spille selvsikker og verdensmester kommer mest sannsynlig bare til å fra støte de fra deg!
Gjest TS Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Ja, jeg er norsk selv. Jeg mener ikke at utlandske jenter er noe dårligere. Men jeg føler at jeg har mer tilfelles med norske jenter og at vi har et likere menneskesyn. Men det virker som utlandske jenter er mindre opptatt av høyde synes jeg. Kanskje fordi jeg ikke er så lav i for eksempel land som Spania eller kanskje fordi jentene egentlig bare har vært ute etter lommeboka mi? Jeg veit ikke. Men jeg føler at å finne en norsk jente vil gi et mye likere og harmonisk forhold
Gjest lolita___ Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Ja, jeg er norsk selv. Jeg mener ikke at utlandske jenter er noe dårligere. Men jeg føler at jeg har mer tilfelles med norske jenter og at vi har et likere menneskesyn. Men det virker som utlandske jenter er mindre opptatt av høyde synes jeg. Kanskje fordi jeg ikke er så lav i for eksempel land som Spania eller kanskje fordi jentene egentlig bare har vært ute etter lommeboka mi? Jeg veit ikke. Men jeg føler at å finne en norsk jente vil gi et mye likere og harmonisk forhold Du må ikke tenke sånn,selvom du ikke er såå høy så kan du finne deg en norsk dame.Du bør jo også bli sammen med en kvinne på din høyde kanskje så føler du deg ikke lav i forhold.Du kan også gjøre små ting for å fremstå som mer maskulin start å trene bygge litt muskler(ikke for mye da ser du enda lavere ut enn hva du er)Meld deg inn på dateing sider ala møteplassen,sukker.no eller noe sånt. Lykke til
Gjest TS Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Du må ikke tenke sånn,selvom du ikke er såå høy så kan du finne deg en norsk dame.Du bør jo også bli sammen med en kvinne på din høyde kanskje så føler du deg ikke lav i forhold.Du kan også gjøre små ting for å fremstå som mer maskulin start å trene bygge litt muskler(ikke for mye da ser du enda lavere ut enn hva du er)Meld deg inn på dateing sider ala møteplassen,sukker.no eller noe sånt. Lykke til Takk for tips. Men jeg er virkelig ikke et trenemenneske, det ville gått imot alt hva jeg liker. Hehe. Men kanskje? Jeg er ikke SÅ lav, 168 eller noe, altså finner jeg mange jenter på min høyde eller lavere. Men jeg har likevel erfaring med at jenter vil ha store karer. Selv de små jentene vil ha en mann på 180-190 cm. Datingsider er ikke aktuelt for øyebikket. Jeg er småinteressert i en kjæreste. Det vansklige er at jeg forelsker meg ganske lett men jeg tør ikke gjøre noe med forelskelsen. Jeg møter masse flotte jenter og trenger ingen nettside som spleiser meg med noen. Jeg trenger litt guts og muligens et bedre utseende for å utvilke noe der jeg vil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå