Gå til innhold

Han tenner meg ikke særlig lengre....

Anbefalte innlegg

Gjest Solsikke
Skrevet

Hva skal man gjøre når kjæresten gjennom 4,5 år ikke lenger tenner? Vi er et par på 21 år som bare har hatt sex med hverandre.

Saken er at han vil ha sex flere ganger dagen, mens jeg ikke vil.

Jeg synes han har en super personlighet og liker han skikkelig godt. Synes det nesten blir for dumt å gå i fra en pga mangel på tenning, når personligheten er perfekt.

Jeg merker tiltrekkning til andre menn, så det har ingenting med min lyst å gjøre.

Jeg ser nå klarere at kjæresten min ikke er noe særlig lengre.

Hva skal jeg gjøre? :tristbla: P.S dette har pågått over lengre tid, har ikke sagt noe til han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som om du kun har vennskapsfølelser for han. Hvis dere ikke er har barn sammen vil jeg råde deg til å gjøre slutt på forholdet. Du er for ung til kaste bort mer tid i et slikt forhold.

Gjest fireflies
Skrevet (endret)

En ting er i hvertfall sikkert, og det er at hvis det er slik du føler det, så vil ikke forholdet deres fungere i lengden. Det lureste du kan gjøre er å prate med han om det, selv om det kanskje er det du har minst lyst til. Å trekke en beslutning på egenhånd, er nok det minst smarte. Prat med han, fortell han hvordan du føler deg, selv om det selvsagt vil såre han, og finn ut av hva som er best for dere begge. Noen ganger er en liten pause alt som skal til for at tenningen kommer tilbake (jupp, been there, done that), mens andre ganger finner man kanskje ut at det er best å gå hvert til sitt (been there, done that once again).

Endret av Kristin
Skrevet

Har du forsøkt å introdusere hjelpemidler til sexlivet deres? Hjelpemidler kan piffe opp. :sengekos:

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.]Regler

Kristin, mod

Skrevet

Hri igjen, TS her.

Vi hsr prøvd omtrent alt i sengen, alt fra anal til leketøy osv. Det er forresten ikke sexen som er kjedelig, det er at jeg ikke tiltrekkes av utseende hans lengre.

Og så er det jo selvfølgelig ingen spenning lengre med å ha sex, jeg vet jo hva jeg venter meg for å si det slikt..

Vil helst ikke fortelle ham dette. Han hadde blitt knust!!

Skrevet

Jeg har det litt på samme måte.

Kunne ikke tenke meg å slå opp i det hele tatt! Elsker han over alt på jord, og uten han føler jeg meg alene og savner han. Hørtes litt obsessive ut merket jeg :P Er egentlig ikke det. Ville bare få frem at det er ikke mangel på følelser, men har over lengre tid nå manglet tenningen. Når jeg ser på han av og til kan jeg bli tent. Men som TS sier, vet jeg hva jeg venter meg, og er ikke den store seksuelle tenningen. Jeg savner det, vil finne tilbake dit...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva skal man gjøre når kjæresten gjennom 4,5 år ikke lenger tenner? Vi er et par på 21 år som bare har hatt sex med hverandre.

Saken er at han vil ha sex flere ganger dagen, mens jeg ikke vil.

Jeg synes han har en super personlighet og liker han skikkelig godt. Synes det nesten blir for dumt å gå i fra en pga mangel på tenning, når personligheten er perfekt.

Jeg merker tiltrekkning til andre menn, så det har ingenting med min lyst å gjøre.

Jeg ser nå klarere at kjæresten min ikke er noe særlig lengre.

Hva skal jeg gjøre? :tristbla: P.S dette har pågått over lengre tid, har ikke sagt noe til han.

Det er da ikke noe merkelig at man ikke vil ha sex flere ganger om dagen etter flere år? Du er nok vanlig, mens han er det ikke, kanskje.

Ta en prat med han, og si at dette er for ofte for deg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det litt på samme måte.

Kunne ikke tenke meg å slå opp i det hele tatt! Elsker han over alt på jord, og uten han føler jeg meg alene og savner han. Hørtes litt obsessive ut merket jeg :P Er egentlig ikke det. Ville bare få frem at det er ikke mangel på følelser, men har over lengre tid nå manglet tenningen. Når jeg ser på han av og til kan jeg bli tent. Men som TS sier, vet jeg hva jeg venter meg, og er ikke den store seksuelle tenningen. Jeg savner det, vil finne tilbake dit...

Dere kan jo ikke forvente å ha den store seksuelle tenningen i årevis. Sånn er vi da rett og slett ikke laget. Jeg har vært sammen med min mann i 9 år, og jeg tenner på han og den kroppskontakten og nærheten vi har, samt at jeg vet at sex er godt! Sånn er det bare etter noen år. Skulle jeg hatt den STORE tenningen til stadighet, måtte jeg jo funnet noen rett som det var.

Men jeg har supergod sex med mannen min, og han vet nøyaktig hva jeg liker. Ingen kan gi meg så gode sexopplevelser som han, selv om jeg ikke fryser på ryggen av opphisselse hver gang.

Gjest retgrty
Skrevet

Dere kan jo ikke forvente å ha den store seksuelle tenningen i årevis. Sånn er vi da rett og slett ikke laget. Jeg har vært sammen med min mann i 9 år, og jeg tenner på han og den kroppskontakten og nærheten vi har, samt at jeg vet at sex er godt! Sånn er det bare etter noen år. Skulle jeg hatt den STORE tenningen til stadighet, måtte jeg jo funnet noen rett som det var.

Men jeg har supergod sex med mannen min, og han vet nøyaktig hva jeg liker. Ingen kan gi meg så gode sexopplevelser som han, selv om jeg ikke fryser på ryggen av opphisselse hver gang.

Siden du vet at du ikke får så gode sexopplevelser med andre, så håper jeg mannen din er klar over at du er utro. Hvis ikke dette stemmer, kanskje du bare liker å tenke at du har rett. Fint det. Men du generaliserer, som veldig mange mennesker deverre gjør.

Man skaper sin egen glede på lik linje med tenningen i et forhold. Tro ikke på den illusjon at det er den andre part som er blitt kjedelig for deg, fordi sannheten er at du har blitt kjedelig. Bare du kan gjøre noe med det.

Ingen årsak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...