Pusella Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jeg ser det har dukket opp mange småflasker på supermarkedene med et eller annet "sunt" og som det er mye reklame for. Men ingen av reklamene viser hva som egentlig er i flaskene, modellene/skuespillerne "drikker" av tomme flasker og man ser ikke farge eller konsistens på innholdet. Kunne vært greit å vite smaken, konsistensen, fargen? Jeg liker bl.a. ikke youghurt og syrlige melkeprodukter. Og lurer da selvfølgelig på om kanskje alle disse småflaskene inneholder "fancy youghurt" Gidder ikke bruke penger på å kjøpe noe som jeg ikke vet hva er - og som jeg kanskje ikke liker, reklamene forteller egentlig bare at det er veldig sunt. So what?
Gjest Ejala Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Er det YT-drikkene du tenker på? Drikkeyoghurt tilsatt smak og hveteflak. (Et eller annet med hvete var det i alle fall. Jeg tåler dem ikke pga hveten, så mer enn det bet jeg meg ikke merke i.)
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Om du har sett disse drikkene i butikkene, så er det jo bare å lese på flaskene for å finne ut hva innholdet er.
Pusella Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2010 Om du har sett disse drikkene i butikkene, så er det jo bare å lese på flaskene for å finne ut hva innholdet er. ja, men det er ikke lett å vite hva innholdet egentlig er - selv om ingrediensene står på deklarasjonen. Et av produktene er forøvrig Activia. Og jeg synes fremdeles det er påfallende at ingen reklamefilmer viser innholdet, men kun bilder av modeller/skuespillere som "drikker" fra åpenbart tomme flasker.... ?
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 ja, men det er ikke lett å vite hva innholdet egentlig er - selv om ingrediensene står på deklarasjonen. Et av produktene er forøvrig Activia. Og jeg synes fremdeles det er påfallende at ingen reklamefilmer viser innholdet, men kun bilder av modeller/skuespillere som "drikker" fra åpenbart tomme flasker.... ? Du får skrive ned ingrediensene og google det når du kommer hjem. Activia er i alle fall en type drikkeyoughurt, ment å hjelpe fordøyelsen/magen. Activia.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå