Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2003 #1 Skrevet 21. september 2003 Jeg var plaget med psoriasis som barn, men har ikke hat utslag siden. Har allikevel i perioder vært plaget med leddsmerter, men ikke så mye at det har hemmet meg. I det siste har jeg hatt verking i fingrene og litt i det ene skulderleddet. Skal gå til legen, men lurte litt på om det var andre her som har/har hatt lignende plager i forbindelse med psoriasis. Fortvilet, 40-årig kvinne
majan Skrevet 22. september 2003 #2 Skrevet 22. september 2003 Heisann, ja jeg veit at man kan få psoriasis i ledd, min søster og onkelen til samboeren min har det.
Tusenfryd Skrevet 23. september 2003 #3 Skrevet 23. september 2003 Jeg hadde psoriasisleddgikt, men lite og holder det i sjakk med trening.
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #4 Skrevet 23. september 2003 Legen sier det er lite trolig at det er ps.leddgikt om man kun har hatt det som barn. P.leddgikt rammer de som har psoriasis hele livet. Nå er det ulike typer pso.også. Noen lettbeh.og noe som er vanskelig. Det kan være andre grunner til at du har vondt i ledd også. Når man er 40 år så kan man begynne og merke sllitasje. BArn/jobb osv...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå