Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 I kveld kom han hjem, og var skikkelig lei seg. Han var da bare blitt bedt om å holde seg unna. De var da mange gutter som lekte sammen, og kun han som ble utestengt. Det samme skjedde i går, pluss at han da hadde dyttet ham, hivd hjelmen i bakken, og stjal penger i fra ham. Jeg kommer ikke til å la dette fortsette, og er nå så forbannet at jeg er truende til å true med både skole og barneværn. Skolen tar jeg uansett kontakt med i morgen, selv om jeg vet at skolen ikke er ansvarlig for hva som skjer etter skoletid og helger. Trenger gode råd, noen som har forslag?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Er det bare en gutt som stenger han ute? Isåfall ville jeg kanskje prøvd å snakke med foreldrene til gutten for å høre hva dere kan gjøre med det. Evt. gutten selv, sammen med din gutt, for å høre hva som er grunnen til dette, om det er noe som har hendt tidligere osv. Er det flere gutter så ville jeg snakket med skolen. De er ikke ansvarlige for det som skjer etter skolen, men hvis de går i samme klasse f.eks., så er det jo grunn til å tro at dette er et problem på skolen også. Man trenger jo ikke forlange at skolen skal ordne opp i alt, men de har jo god anledning til å følge med og snakke med guttene, siden det er der de oppholder seg om dagene, og der er de begge tilstede slik at en lærer kan "megle" litt mellom de for å se hva det dreier seg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå