artemide Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Hei Jeg heter Diana Vil du/dere lære litauisk/russisk? Jeg kan hjelpe Men jeg vil lære norsk 1
Gjest lolita___ Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Hei Jeg heter Diana Vil du/dere lære litauisk/russisk? Jeg kan hjelpe Men jeg vil lære norsk jeg vil lære russisk:)Du skriver jo ok norsk
artemide Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2010 Takk Men det er bare første setningene ) Jeg kan skrive bare litt norsk Jeg trenger praksis. Forstår du litt russisk eller du vil lære fra starten?
Gjest lolita___ Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Takk Men det er bare første setningene ) Jeg kan skrive bare litt norsk Jeg trenger praksis. Forstår du litt russisk eller du vil lære fra starten? jeg skjønner litt noen ord så må nok starte fra begynnelsen:(
artemide Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2010 jeg skjønner litt noen ord så må nok starte fra begynnelsen:( Du kan skrive ordene eller setningene i norsk og jeg kan oversette dem
Voyage Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Hei Jeg heter Diana Vil du/dere lære litauisk/russisk? Jeg kan hjelpe Men jeg vil lære norsk Taip! As noriu! Kaip sekasi? Kur gyveni?
artemide Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2010 Taip! As noriu! Kaip sekasi? Kur gyveni? Labas Sekasi gerai. Gyvenu Flisa miestely, Hedmark fylke. O tu kur gyveni? Kaip sekasi? Patinka lietuviu kalba? (Hei. Bare bra. Jeg bor i Flisa, Hedmark fylke. Og hvor bor du? Hvordan har du det? Liker du litauisk? )
Voyage Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Viska supratau!! As gyvenu Ålesunda.. Man gerai.. Man patinka lietuviskai kalba, bet labai sunku!
artemide Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2010 Viska supratau!! As gyvenu Ålesunda (Ålesunde).. Man gerai.. Man patinka lietuviskai kalba (lietuviu kalba - litauisk språken; lietuviskai kalbeti - å snakke litauisk) bet labai sunku! Taip, lietuviu kalba nelengva ypac gramatika Ja, litauisk er ikke lett (vanskelig). Spesielt grammatikk.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #12 Skrevet 6. juni 2011 Jeg vil gjerne lære litauisk :) Har fått noen venner som er fra Litauen og jeg vil så gjerne læææære! :D
Karina92 Skrevet 29. juni 2013 #13 Skrevet 29. juni 2013 Jeg vil gjerne lære Litauisk, fra begynnelsen av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå