Lykkelitenen Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 (endret) jeg skriver en formell tekst og sliter litt med titler og undertitler... går det ann å gjøre dette: 2.0 Arbeidsprosess 2.1 Ide 2.2 Skisser 2.3 Produksjon av modell 2.3.1 Valg av materiale 2.3.2 Valg av størrelsesforhold 2.4 produksjon av scenografi 2.4.1 Valg av materiale og metode Kan jeg ha undertittel til undertittele? Endret 30. mai 2010 av Lykkelitenen
krem Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Ut fra den akademiske erfaringen jeg har, ser dette helt greit ut. Bare pass på at du ikke får for mange tall, altså 2.4.1.5.6 - det blir bare forvirrende. En ide om du er i tvil om hvordan du skal gjøre dette, er å sjekke med studiestedet/arbeidsplassen eller hvor det er du skal levere dette, om hvordan det er gjort før. Som regel ligger slike ting på nettsider. Et alternativ til alle tallene er å kun bruke overskrifter i forskjellige størrelser. Husk da å markere dem med fet skrift el.
aluminium Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Er det jeg som husker feil, eller skal man aldri begynne med x.0? Mener å huske at man skulle begynne på x.1 av en eller annen sær grunn, men jeg klarer ikke å huske det i farten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå