Shopoholiker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Hei Lurer på om dere kjenner til en god selvbruning? Målet er bli gylden sommerbrun, ikke orange! Har tatt solarium i lengre tid nå, og er forsåvidt fornøyd med det. Men det er dyrt, og begynner å bekymre meg for fremtidige rynker og andre helse risikoer. Har tidligere brukt litt forskjellig fra loreal og fra apoteket. føler de fort blir stygge, etter noen dager lissom. Og de lukter heller ikke noe godt! Tenker nå på litt dyrere merker. F.eks. fra parfymerier Håper på svar
Mari90 Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Bare Escentuals Faux Tan vil jeg anbefale får du sikkert kjøpt på hudpleiesalong, eller parfymerier som har ID-sminke, eller på feelunique.com!
Lilandry Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Jeg liker veldig godt DC- Collection sine selvbrunere. De gir fin farge og er kjent for å ha lite lukt. Du kan velge mellom ulike dybder, lys, medium og mørk. Fåes kjøpt på parfymerier så vidt jeg vet.
HenrietteH Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Bare Escentuals Faux Tan vil jeg anbefale får du sikkert kjøpt på hudpleiesalong, eller parfymerier som har ID-sminke, eller på feelunique.com! Helt enig, den er kjempegod!!
Vesselle Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Bare Escentuals Faux Tan vil jeg anbefale får du sikkert kjøpt på hudpleiesalong, eller parfymerier som har ID-sminke, eller på feelunique.com! Jeg elsker også denne. Den svarte fargen i flasken virker skremmende, men fargen på huden blir helt nydelig. Jeg kjøper den på feelunique.com.
Stellia Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har ikke prøvd selvbruningskrem fra ID enda, men den har fått gode anmeldelser. Selv er jeg fornøyd med St. Tropez Mousse og Xen-tan. Begge er beregnet til kroppen.
LadyStarlight Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Prøvde Comodynes selt-tanning servietter, og syntes jeg fikk en naturlig og fin brunfarge av disse
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 Prøvde Comodynes selt-tanning servietter, og syntes jeg fikk en naturlig og fin brunfarge av disse Hvor mye av kroppen får man dekt med en serviett?
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har kjøpt self-tan og kremen var god å smøre på, men måtte forte meg fordi det ble skjolder, den tørket fort. Hadde denne kremen på før jeg dro til syden, og der har i alle fall jeg en del hvitt tøy med. Synes det hvite tøyet ble brunt etter noen timer. Når jeg skulle dusje, ble håndkle helt brunt hver gang. Skal det bli slik, er jo lite kos med selvbruning da?? uff...
LadyStarlight Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Hvor mye av kroppen får man dekt med en serviett? Tror jeg brukte kun 2 servietter til hele kroppen jeg, men kjøpte 3 stk sånn i tilfelle
Shopoholiker Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har kjøpt self-tan og kremen var god å smøre på, men måtte forte meg fordi det ble skjolder, den tørket fort. Hadde denne kremen på før jeg dro til syden, og der har i alle fall jeg en del hvitt tøy med. Synes det hvite tøyet ble brunt etter noen timer. Når jeg skulle dusje, ble håndkle helt brunt hver gang. Skal det bli slik, er jo lite kos med selvbruning da?? uff... Ja, for det hater jeg. Når det kommer brunfarge på klær! Den fra ID dere snakker om, smitter den av?
BeautyFuzz Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 (endret) Har nett kjøpt St. Tropez bronze moussen som har fått mye skryt:) kommer omtale på den snart.. men den har eg blitt anbefalt mange ganger EDIT: eg har ikke prøvd den enda, men tipser bare om at edn har fått mye skryt rundtom;) Endret 31. mai 2010 av Malin;) - Makeup
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #13 Skrevet 31. mai 2010 Ja, for det hater jeg. Når det kommer brunfarge på klær! Den fra ID dere snakker om, smitter den av? Mtp selvbruning skal farge hudcellene på kroppen, så er det ganske naturlig at den smitter av første dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå