Gå til innhold

Strikkebrudekjole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var fin da! Og annerledes. Likte den veldig godt! :)

Skrevet

not my cup of tea ;)

Skrevet

Jeg synes den var fin!

Skrevet

Om man er veldig glad i å strikke så vil det jo være en brudekjolse som matcher fritidssyslene.

Men jeg synes kanskje den passer mer til et uformelt bryllup/hagebryllup eller en sommerfest enn bryllup med kleskode galla.

Skrevet (endret)

OK takk :dagens-rose::)

Endret av artemide
Skrevet

Om man er veldig glad i å strikke så vil det jo være en brudekjolse som matcher fritidssyslene.

Men jeg synes kanskje den passer mer til et uformelt bryllup/hagebryllup eller en sommerfest enn bryllup med kleskode galla.

De fleste brylluper har jo kleskode "mørk dress", synes jeg det virker som. Og til den kleskoden synes jeg også den strikkakjolen passer veldig godt.

Den gjør seg også med tyllkanten nederst. :)

Skrevet

Synes kjolen var kjempefin :) Skilte seg liksom litt ut fra de enkle hvite kjolene som er vanlig.

Gjest LilleLovely
Skrevet

kjempefin!! jeg er "allergisk" mot de standardkjolene, så her i gården har mamma sydd en kjole etter mitt ønske. ja til spesielle brudekjoler som passer brudens stil og smak:)

Skrevet

Syntes denne var spesiell, og veldig flotte. Ikke alle har sånn og det gjør det jo enfda bedre.

Men jeg hadde ikke hatt kropp til å gå i den nei.

Skrevet

Kjempefin!!! Men på bildet ser den heklet ut, ikke strikket.. :jepp:

Skrevet

Den var kjempeflott!

Skrevet

Fin som sommerkjole, men ikke noe jeg ville giftet meg i.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg synes den var søt jeg:) Men tror det er heklet..

Hadde nok ikke giftet meg i den selv, siden det ene store dagen skal være heeeelt perfekt. Men hadde synes den bruden som gikk i den var veldig fin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...