Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Hvis jeg eier en TV, men ikke ønsker å motta TV signaler (kun bruke Tven til å se Dvd på). Hvordan kan jeg si opp lisensen, eller må jeg fortsatt betale den? Hvis jeg vil ha en TV og motta signaler, kan jeg velge selv hvilke kanaler jeg vil ha? Eller må jeg ha de og de?
Gjest reebok Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 http://www.kampanje.com/medier/article430323.ece
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Takk! Mulig jeg er litt dum, men slik jeg har skjønt så må man ha TV for å kunne ha internett? Alle ledninger og slikt for TV og Internett er jo i boligen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 hvor mye koster det å ha tv? man betaler lisens påhvor mye og hvor ofte? andre kostnader?
tineline Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Har du tv, skal du uansett betale lisens. Forhåpentligvis skjønner NRK snart at folk ikke nødvendigvis ser på tv, og kutter ut de som ikke er koblet til via de nye løsningene. Bor du i leilighet med tilgang til RiksTV eller lignende, må du få montert ut senderen i TV-apparatet; det kan du få gjort hos en radio/TV-reparatør (om de fortsatt finnes i denne bruk- og kastalderen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå