Focklop Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Hva er den desidert beste stillingen du kan tenke deg? Hva tenner du mest på, og hva pleier du å gjøre for å tenne kjæresten? Hva er det villeste du noen gang har gjort? Er det noe spesielt du har lyst til å gjøre, men ikke gjort enda? morsomt å se hvor forskjellige vi er, og om det er én spesiell stilling som stadig går igjen som favoritt!!
Focklop Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2010 Jeg er nok glad i den klassiske misjonæren, og kan gjøre den enda bedre ved å slenge føttene over skuldrene hans. Favorittstillinger utenom sengen er stående doggy, og meg sittende på benk mens han står og støter. Jeg tenner på mye kroppskontakt, kyssing, biting og at han viser at han vil ha meg. Det villeste jeg noen gang har gjort er å ha sex i skogen med hundrevis av folk like ved. Var godt skjult, men likevel ganske spennende, og det var faktisk utrolig kult. Jeg drømmer om å ha sex ei hel natt, non-stop! (selv om det for ham nesten er fysisk umulig, hihi)
Gjest Karro Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Hva er den desidert beste stillingen du kan tenke deg? Jeg ELSKER doggy! Det er bare noe med den! Hva tenner du mest på, og hva pleier du å gjøre for å tenne kjæresten? Jeg tenner mest på når han tar kommando, gjerne "slenge" meg ned på senga, eller evt den andre plassen vi har sex For å tenne han så bruker jeg å kysse meg nedover. Bruke lang tid, også når jeg er komt ned dit, da smiler jeg bare og begynner på veien oppover. Da blir han så tent at han nesten tigger meg Gjentar dette gjerne to ganger, hvis han ikke da blir så tent at han tar kommandoen selv Hva er det villeste du noen gang har gjort? Jeg er vel ikke den villeste personen. Vi gjør det på veldig mange forskjellige steder, men har ikke gjort noe spesielt enda. Kanskje det "villeste" om vi kan kalle det det blir i skogen ovenfor en strand Er det noe spesielt du har lyst til å gjøre, men ikke gjort enda? Jeg har lyst til å prøve å filme.. jeg vet ikke om dette kommer til å bli gjort, men jeg ser for meg at det kan være ganske opphissende morsomt å se hvor forskjellige vi er, og om det er én spesiell stilling som stadig går igjen som favoritt!! Dette er det jeg svarer. Det blir artig å se hvor forskjellige eller like vi er
HelenaR Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Hva er den desidert beste stillingen du kan tenke deg? Nå for tiden er det misjonær, gjerne med beina rundt ham, eller på skuldrene.. Eller noe ala dette , da kommer jeg godt til for å stimulere klitoris, samtidig som jeg kan se på mannen jeg er forelsket i, og se hvor godt han har det:) Og det er utrolig deilig når han akkurat klarer å holde igjen orgasmen til det går for meg..og vi kan se på hverandre.. uff, jeg er visst forelsket Hva tenner du mest på, og hva pleier du å gjøre for å tenne kjæresten? Elsker å bli tatt på (spesielt rumpa..), kjælt med og kysset, gjerne på en litt dominerende/bestemt/smårøff måte. For å tenne typen pleier jeg å kle meg utfordrende, kle av meg på en sexy måte, kysse han, massere han, mm.. Hva er det villeste du noen gang har gjort? Tja, hadde en gang se med flere menn på et utested.. Var ung og ganske beruset.. I edru tilstand har jeg hatt sex (med en kjæreste i en heis på et hotell) Er det noe spesielt du har lyst til å gjøre, men ikke gjort enda? Kunne tenkt meg å prøve ut flere ting; wetsex, gruppesex, damesex, litt mer hardcore sm, har vel vært innom mye, men vil prøve det ut på nytt i mer edru/voksen tilstand..
Ethereal Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Hva er den desidert beste stillingen du kan tenke deg? Skje-stillingen eller doggy, er mine favoritter. Hva tenner du mest på, og hva pleier du å gjøre for å tenne kjæresten? Tenner på hele han. Dialekten, kroppen, øynene, håret, hvordan han kysser meg. Det skal ikke mye til for å tenne kjæresten. Litt stryking og kos, så er det gjort. Hva er det villeste du noen gang har gjort? Å ha sex et sted med mange mennesker i nærheten. Er det noe spesielt du har lyst til å gjøre, men ikke gjort enda? Nei.
Focklop Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2010 Ser ut som doggy er populær. Ingen som er mer for de mer eksotiske stillingene? Er det en stilling som er skikkelig "nei, æsj og fy"?
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Nå er ikke det med penetrering, men en seksuell stilling iaf. Facesitting! Både jeg og mannen min blir supertent av det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Hva er den desidert beste stillingen du kan tenke deg? Akkurat nå synes jeg doggy er helt fantastisk, særlig at jeg står inn mot en vegg med ham bak meg, og han dytter meg opp mot veggen mens vi har sex. Det er noe litt utemmet ved det, pluss at han kommer bedre til bakfra. Jeg er nødt til å stå på en forhøyning for at det skal funke høydemessig når vi står, da. Hva tenner du mest på, og hva pleier du å gjøre for å tenne kjæresten? Jeg tenner på at han er tent, får lyst med en gang han har det. Jeg tenner veldig på å suge ham, se at han blir større mens jeg holder på. Liker å ta ham i munnen når han er nesten slapp og kjenne at han "vokser". Han tenner naturlig nok på dette også, så det fungerer veldig fint som forspill for begge to. Han liker å stimulere meg mens jeg gjør det på ham også, men jeg tenner mer på det jeg gjør med ham enn det han gjør med meg, selv om det såklart er godt. Ellers så er tenner jeg vel mest på at han gir meg oppmerksomhet, kysser meg og stryker meg nedover ryggen og slikt. Kyssing fungerer absolutt best. Hva er det villeste du noen gang har gjort? I morges hadde vi helt fantastisk sex; han tok meg bakfra mot vinduet i stua, kaldt glass mot brystene mine og damp på ruta. Skikkelig kick! Må legge til at gluggene var for, han har sånne glugger som kan lukkes utenpå vinduet, så det var ikke fritt fram for forbipasserende å følge med. Det var spennende fordi det var litt dristig, men det hadde nok vært mer ubehagelig om det faktisk hadde vært mulig å oppdage oss. Er det noe spesielt du har lyst til å gjøre, men ikke gjort enda? Nei, men jeg er ikke redd for å prøve noe nytt heller. Det må falle naturlig der og da, det er ikke sånt jeg får noe særlig ut av å planlegge. Jeg fantaserer mest om det vi har gjort før, og jeg har gode erfaringer med. Er åpen for mye, men det skal ikke være flere enn oss to involvert. morsomt å se hvor forskjellige vi er, og om det er én spesiell stilling som stadig går igjen som favoritt!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå