Gjest Lokita Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 (endret) noen som vet om bra tørrshampoo og blonderingsspray? Endret 30. november 2010 av Lokita
Lykkelitenen Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Til tørrshampo anbefaler jeg bjørn axen sitt. Selges på vita og kicks. Veldig drøyt i bruk, eneste som ikke gir meg grått hår (er brunette) og den gir både volum og matter godt Elsk!
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Får man ikke flass av tørrshampoo? Min mor påstår dette, og det er vel grunnen til at jeg aldri har prøvd det. Er det kanskje noen merker som er tryggere enn andre?
Lykkelitenen Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 om man sprayer mye og ofte kan man få tørr hodebunn siden alt fettet absorberes. men til normalt bruk (dvs litt i fett hår) så er ikke dette et problem, med mindre man har problemer fra før. Jeg har sensitiv hodebunn og får flass lett, men reagerer ikke på tørrshampo
Lilandry Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 (endret) Blonderings spray er et supert produkt om du ønsker å lysne det litt, eller jevne ut litt ettervekst (dersom du har stripet hår). Håret blir helt tyggis etter dette produktet har tørket i håret. Så vær forsiktig med å børste det osv.! Det forsvinner når du vasker det igjen, bruk masse balsam\ kur med proteiner- så blir håret som før. Men uansett sliter dette på håret som med all bleking. Det står på pakken (ivertfall den jeg hadde), at håret blir pleiet og blir mykt, men det er iallefall bullshit! Blir ikke noe mer mykt enn det du hadde før, at det pleier håret har jeg ingen tro på. Jeg vil ikke anbefale å bruke denne ofte, men iblant går det nok bra! Jeg har brukt Schwarzkopf sin, som fåes kjøpt nesten overalt der de selger dette hårfargemerket. Endret 30. mai 2010 av Lilandry
skandale Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har prøvd den blå blonderingssprayen i samme serie som de som spesialiserer seg på bleking (også blå pakker). Funker helt greit, men må to flasker til for å jevne ut ettervekst som egentlig bare er en til to nyanser mørkere. Men om du skal ha sydenfresht hår, funker den sikkert godt!
Gjest Lokita Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Tusen takk for svar folkens, dette var til hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå