Gå til innhold

Elixia

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet forskjellen på lokalt medlemskap med og uten sperre på Elixia? Vurdererte å melde meg inn på nett, men syns medlemsskapene var litt sparsomt beskrevet. Kosta nesten det samme også, men medlemsskap MED sperre er noen hundrelapper dyrere i måneden...

Syns egentlig det er litt kjipt at man må binde seg for et helt år, men det er ikke så mange alternativer. (Det er vel sånn de tjener penger).

Ellers noen som har erfaringer med Elixia? Jeg har hørt litt sånn ymse, det er imidlertid det senteret som ligger greiest til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

usikker på hva som menes med sperret medlemskap, men når det gjelder min erfaring med Elixia, så er den veldig bra! Kommer selvfølgelig an på hvilket treningssenter du velger, men generelt bra apparater, lyse lokaler og mange bra saltimer. Jeg anbefaler i hvert fall Elixia! :)

Skrevet

Når det er medlemskap med sperre tror jeg de mener at du ikke kan "fryse" medlemskapet ditt for noen uker om du f.eks skulle bli syk, skal på ferie osv.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når det er medlemskap med sperre tror jeg de mener at du ikke kan "fryse" medlemskapet ditt for noen uker om du f.eks skulle bli syk, skal på ferie osv.

hørtes ulogisk ut "men medlemsskap MED sperre er noen hundrelapper dyrere i måneden..."

Skrevet

hørtes ulogisk ut "men medlemsskap MED sperre er noen hundrelapper dyrere i måneden..."

Jeg mente selvfølgelig når medlemskapet er UTEN sperre :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Elixia er bra det! =) Det beste treningssenteret jeg har vært på, jeg har brukt 3 stk i mitt liv.

Skrevet

Du har et "lokalt" medlemskap der du kun har mulighet til å trene på det senteret der du meldte deg inn. Det koster vel rundt 619 kroner. Så har de et landsdekkende medlemsskap til 679 kroner eller noe, mener jeg å huske. Da kan man trene på alle treningssentrene.

Litt kjipt med årsbinding, for man vet jo aldri hvor det bærer hen når man er student feks. Jeg har fortsatt et løpende ab, fordi jeg flyttet ganske impulsivt til andre siden av landet, og bor milevis unna treningssenteret, men ikke langt nok for å få det annullert. Jajaja... :(

Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Elixia! Lyse fine lokaler, bra utstyr, helt supre gruppetimer og hyggelige ansatte! Veldig greit å ha medlemskap som gjelder for hele landet for da er det ikke noe problem om en flytter eller ønsker å teste ut andre sentre enn ditt lokale senter. Tror det ca 100-200 kr billigere enn å bare bruke et senter. Jeg har 10% rabatt igjenom jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...