Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jente19
Skrevet

Det er en gutt jeg har blitt veldig betatt av i det siste. Han er kjekk, sjamerendes, snill og morsom. Nesten perfekt. Han har også vært en av byens største playere. Vært med mange jenter og holdt på. Jeg har falt pladask for han. Akkurat som mange andre jenter å ha gjort. Han sjekka meg opp på byen for ikke så lenge siden. Å det sa klikk med en gang. Han påstår han har forandret seg. At han ikke er player lengere. Han sier han vil roe seg og ha et ordentlig forhold. Han sier han er lei av å være en rundbrenner. Han sier å at han liker meg veldig godt og vil kun ha meg. Han vil at det skal bli noe seriøst mellom oss. At jeg er drømmedama hans. Jeg tvilte litt på han men han virket veldig seriøs og ærlig da vi snakket sammen. Å han er jo bare såå kjekk :rødme: Føler meg nesten som en forelsket 13åring..

På byen igår da jeg møtte han var han veldig avvisendes og kald. Han virket ikke interessert i å henge med meg. Jeg skjønte ikke hvorfor han var sånn. Plutselig ser jeg en blondie sitte på fanget hans og de klinte som bare det. De danset og holdt på hele kvelden nesten. Dette var ikke noen unnskyldig flørt. De klina og tafsa på hverandre. Hun satt på fanget hans hele tiden. Rett foran meg!! Jeg ble så utrolig lei meg :tristbla: Han bare ga en stor F i hele meg. Jeg kan ikke skjønne at han satt å flørtet med hun så åpentlyst etter alt det fine han hadde sagt til meg. Jeg skjønner ikke at noen kan være så falske?

Jeg prøvde å få tak i han flere ganger men han bare ignorerte meg hele kvelden og sa nesten ingen ting til meg. Han sa hei da vi møttes og ga meg en liten klem. Så bare gikk han videre. Jeg bare sitter her helt forfjamset jeg. Jeg får han ikke ut av hodet heller og det irriterer meg!!Jeg tenker på han konstant. Er sikkelig betatt. Men han har vist ikke forandret seg så mye allikavel. Åssen kan jeg få han ut av hodet??

Å hvorfor er alltid de kjekke guttene som er dritsekkene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente19
Skrevet

Uskyldig flørt skulle det stå...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

&%¤# løgnaktige mannshore! :kjefte:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Feil spørsmål frøken. Spørsmålet er ikke hvorfor de kjekke guttene er drittsekker, for det er ikke slik det er. Spørsmålet er hvorfor du bare tenner på drittsekker. Men slapp av, du finner nok en drittsekk du får ha nesten helt for deg selv en dag skal du se.

Skrevet

Herregud for en stor dritsekk!!!!! :kjefte::kjefte:

Nei vet du hva. Du kan finne deg noe mye bedre. Bare drit i han dusten der. Han er IKKE verdt det. Juling skulle han ha hatt! Fysj

Skrevet

Fyfan. Skulle vært skrevet i panna hans at du burde holdt deg langt unna han da du ble kjent med han. For en drittsekk ! :nei: Er ikke stort du kan gjøre med det, men han kommer garantert til a prøve å få deg "tilbake", vil at du skal tilgi han osv.. Håper for all del at du hever deg over ham og kommer deg langt vekk

Gjest Marisa
Skrevet

Feil spørsmål frøken. Spørsmålet er ikke hvorfor de kjekke guttene er drittsekker, for det er ikke slik det er. Spørsmålet er hvorfor du bare tenner på drittsekker. Men slapp av, du finner nok en drittsekk du får ha nesten helt for deg selv en dag skal du se.

:klappe:

Frøkna slår meg da som 13 år. Åååå, han er jo bare såååååå kjekk, dååååån altså, sa bare deeee rette tinga da, jeg blir så forelska jaaaa, åååååå....

Grow up!

Synes ikke det spøtt synd på deg. Ja, folk er falske,Everybody Lies, det er derfor man tar seg tid til å bli kjent med noen før man hiver seg på bryllupsmagasinet. Kan du likesågodt finne ut av nå som siden, folk juger. Får du faktasjekke bedre neste gang.

Gjest Shelob
Skrevet

Ja, må nok bare si meg enig med Marisa. Dropp bad boysa og finn en kul, morsom, søt og god en! De er sjelden de kjekkeste, men det er de som varer lengst...

Bare mine dummeste venninner henger (fortsatt) etter rasshølene, og de nærmer se 40, så jo fortere man skjønner dette jo bedre er det :)

Skrevet

Gjest_Marisa_*

herremin, det var da voldsomt så krass du skulle være...!!

:fnise:

det er vondt å bli såra, lykke til videre og glem den drittsekken:)

Skrevet

:klappe:

Frøkna slår meg da som 13 år. Åååå, han er jo bare såååååå kjekk, dååååån altså, sa bare deeee rette tinga da, jeg blir så forelska jaaaa, åååååå....

Grow up!

Synes ikke det spøtt synd på deg. Ja, folk er falske,Everybody Lies, det er derfor man tar seg tid til å bli kjent med noen før man hiver seg på bryllupsmagasinet. Kan du likesågodt finne ut av nå som siden, folk juger. Får du faktasjekke bedre neste gang.

Jeg synes dette innlegget ditt var veldig respektløst. Virker som du gjør narr av ts. Grow up!!

Til deg ts så skjønner jeg åssen du har det. Har selv kommet borti slike playere og det er ikke noe gøy! Men de er flinke. Veldig manipulerendes og vet akkurat de rette tingene de skal si. Hev deg over dette :) Han skulle selv blitt playa. Så kan han finne ut åssen det er!!

Gjest milla
Skrevet

Slike playere kommer ikke til forandre seg over natten. For en tulling. Sats heller på å finne deg en som vil behandle deg med respekt. Ikke en som lyver og som er så falsk som det han er. Er vel ikke lenge til han sårer en anna jente å. Hold deg langt unna han.

Gjest Gjest
Skrevet

Sånne pleier å være en smule patetiske når de er omkring 40 og fortsatt løper etter jenter på 22... :skratte:

Men det hjelper vel ikke så mye å tenke på nå... :klemmer: Glem han, det er ikke mye pent på innsida der. Og det forklarer vel det meste.

Gjest Marisa
Skrevet

Jeg synes dette innlegget ditt var veldig respektløst. Virker som du gjør narr av ts. Grow up!!

Ja, sånt er det bare å gjøre narr av. Sitte og sutre over at man har blitt "playa" av en man VET er en "player". Hadde hun hatt respekt for seg selv og andre hadde hun aldri innledet noe med en sånn. Da får man bare takke seg selv.

Jeg skrev feil når jeg ba henne faktasjekke, hun hadde fakta på bordet men så bort i fra disse fordi han er så kjekk og prata for seg (les playa henne og).

Vil man være ett nummer i rekka er det bare å gjøre som TS og stille seg pent i rekka og vifte med vippa. Ikke tro at dine vipper er noe spesielle dog.

*blows a very disrespectful raspberry*

Det er folk med virkelige problemer her på siden, such a waste of space!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han er kjekk da men han forblir ikke kjekk til han dør.Folk blir gamle og stygge.Han har en fæl personlighet og det er det du må leve med ikke av utseendet .For ditt eget beste foreslår jeg at du glemmer han og finner deg en fin gutt.Som mange andre her sier han kommer nok til å ta kontakt med deg igjen for å prøve seg og da tror jeg dessverre du kommer til å falle pladask for han igjen.Du er ung og forsatt uerfaren.

Det at han smisker og forteller deg ting du ønsker å høre er for å få deg til sengs,han er neppe drømme mannen.Og heller ikke ælig og lojal.Han har nok fortalt det han sa til deg til alle hans offere:)

Lykke til håper du klarer å la vær å falle for han igjen,det er noe jeg tviler på men uansett da har du lært noe.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, sånt er det bare å gjøre narr av. Sitte og sutre over at man har blitt "playa" av en man VET er en "player". Hadde hun hatt respekt for seg selv og andre hadde hun aldri innledet noe med en sånn. Da får man bare takke seg selv.

Jeg skrev feil når jeg ba henne faktasjekke, hun hadde fakta på bordet men så bort i fra disse fordi han er så kjekk og prata for seg (les playa henne og).

Vil man være ett nummer i rekka er det bare å gjøre som TS og stille seg pent i rekka og vifte med vippa. Ikke tro at dine vipper er noe spesielle dog.

Slapp av litt du da viktig per om du er så irritert slutt å svar her det er fakktisk du som er problemet her.Og slutt med den engelsken dette er ett norskt forum.

Skrevet

Han karen der kommer til være ungkar lenge, nettopp fordi han klarer ikke å slå seg til ro.

Kom deg unna, og finn deg en artig normal kar istedet.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner at dette var vondt for deg å oppleve. Men ærlig talt synes jeg ikke du viste så mye stolthet eller styrke overfor han den kvelden. Du så han sitte åpenlyst sitte og kline med en annen dame rett foran deg. Likevel ble du i lokalet hele kvelden. Du prøvde å få tak i han flere ganger. Hadde jeg opplevd dette med en mann kan jeg love deg at jeg ikke ville løpt etter han den kvelden. Jeg hadde resolutt snudd på hælen og forlatt lokalet. Så hadde jeg ignorert fyren totalt.

Skrevet

Det står jo på forsiden av KG at smarte menn er mindre tilbøyelig utroskap. Du må bare finne deg en smart mann. Eller noen som er snill og ikke har sjarmert halve byen. På en annen side florerer det jo av tråder her inne som handler om for snille menn. Egentlig bør du finne deg en kvinne, kvinner har ikke lyter.

Men jeg syns synd på deg også, slikt er ikke enkelt. Husk at det er guttens tap, du finner deg uansett noe mye, mye bedre. Etterhvert går han nok på en kjempesmell og ødelegger for seg selv. :klemmer:

Skrevet

Skjønner ikke hva det er du hisser deg opp for. Slapp av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...