Gjest Ylva Virvla Skrevet 30. mai 2010 #1 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hvis du måtte. Basert på utseende. Hun? eller han? For ordens skyld; Bildene er av skuespillerne Nurgül Yesilçay og Güven Kiraç. Endret 30. mai 2010 av Ylva Virvla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anira Skrevet 30. mai 2010 #2 Del Skrevet 30. mai 2010 uhm, hun x) Er ikke lesbisk, men han fyren fikk meg til å tenke på overgrep eller no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 30. mai 2010 #3 Del Skrevet 30. mai 2010 Uten at noen av dem er "min type", så vil jeg nok si at jeg ville foretrukket henne hvis jeg måtte velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 30. mai 2010 #4 Del Skrevet 30. mai 2010 Uten at noen av dem er "min type", så vil jeg nok si at jeg ville foretrukket henne hvis jeg måtte velge. Samme her, hvis jeg kun hadde de to å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 30. mai 2010 #5 Del Skrevet 30. mai 2010 Hvis du måtte. Basert på utseende. Hun? eller han? For ordens skyld; Bildene er av skuespillerne Nurgül Yesilçay og Güven Kiraç. Du ber folk om å velge kjønn...så hva med oss heterofile? Vi er tvunget til å velge den forferdelig lite attraktive mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 30. mai 2010 #6 Del Skrevet 30. mai 2010 Du ber folk om å velge kjønn...så hva med oss heterofile? Vi er tvunget til å velge den forferdelig lite attraktive mannen. Hvis det ikke var igjen flere alternativer å velge mellom her i livet og jeg også måtte velge en av dem, så hadde jeg gladelig skiftet fil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 30. mai 2010 #7 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg synes frøkna var fin, så jeg tar gjerne henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 1. juni 2010 #8 Del Skrevet 1. juni 2010 Synes jenta var veldig søt jeg, men hun måtte pent ha sluttet å røyke før jeg hadde vurdert henne seriøst. Men om jeg altså måtte velge; jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 1. juni 2010 #9 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg er heterofil, så da hadde det blitt ham gitt. Jeg klarer ikke tanken på å ha sex med ei jente, det fungerer bare ikke i mitt hode. Har ikke noe i mot andre legninger, men er så heterofil som jeg kan få blitt selv... Så da hadde det blitt mannen, selv om han ikke er min type. Jenta er i alle fall ikke min type, søt og pen, men altså jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 1. juni 2010 #10 Del Skrevet 1. juni 2010 Etter "Panikkanfall-fordi-jeg-har-tatt-en-ibux-og-jeg-hadde-magesår-i-1987-så-nå-dør-jeg-nok-av-indre-blødninger"-Mannen, så kan jeg trygt si at jeg heller mot jenter på generell basis, enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 1. juni 2010 #11 Del Skrevet 1. juni 2010 Etter "Panikkanfall-fordi-jeg-har-tatt-en-ibux-og-jeg-hadde-magesår-i-1987-så-nå-dør-jeg-nok-av-indre-blødninger"-Mannen, så kan jeg trygt si at jeg heller mot jenter på generell basis, enn så lenge. Oi... Ja, det kan jeg forstå har en preventiv effekt. Ganske avskrekkende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 1. juni 2010 #12 Del Skrevet 1. juni 2010 Mhm, det tok liksom ikke av etter det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #13 Del Skrevet 1. juni 2010 SÅ dere velger kun på utseende altså? Tenk hvis denne mannen viste seg å være den triveligste karen i hele verden da? Og hun var ei skikkelig hurpe? Fremdeles ikke interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 1. juni 2010 #14 Del Skrevet 1. juni 2010 SÅ dere velger kun på utseende altså? Tenk hvis denne mannen viste seg å være den triveligste karen i hele verden da? Og hun var ei skikkelig hurpe? Fremdeles ikke interessant? Vi har ikke så mye annet å velge ut i fra i dette tilfellet, da. Jeg valgte forøvrig utifra kjønn. Så det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 2. juni 2010 #15 Del Skrevet 2. juni 2010 SÅ dere velger kun på utseende altså? Tenk hvis denne mannen viste seg å være den triveligste karen i hele verden da? Og hun var ei skikkelig hurpe? Fremdeles ikke interessant? Øh, les innledningsinnlegget en gang til, "hvem ville du valgt basert på utseende?". Da velger vi basert på utseendet, vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 3. juni 2010 #16 Del Skrevet 3. juni 2010 SÅ dere velger kun på utseende altså? Tenk hvis denne mannen viste seg å være den triveligste karen i hele verden da? Og hun var ei skikkelig hurpe? Fremdeles ikke interessant? TS ba oss om nettopp å velge basert på utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #17 Del Skrevet 5. juni 2010 Han, seff! Han var jo "søt", og har potensiale. Fikse litt opp på klesstil, kanksje en annen klipp? Så har vi det. Hun? Så ut som en eller annen ureflektert ung brat! Dessuten er jeg fullstendig heterofil. Jeg er jente på 22 år, men jeg setter nu pris på livslærdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 7. juni 2010 #18 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Du ber folk om å velge kjønn...så hva med oss heterofile? Vi er tvunget til å velge den forferdelig lite attraktive mannen. Jeg er hetero, men i valget mellom de to hadde jeg uten tvil valgt jenta. Hun så i det minste ganske bra og ut er rimelig ung, imens han så ut til å kunne være bestefaren min. Endret 7. juni 2010 av SmallTalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå