Gå til innhold

Hvem ville du innledet et forhold til?

Gjest Ylva Virvla

Anbefalte innlegg

Gjest Ylva Virvla

Hvis du måtte.

Basert på utseende.

Hun?

eller

han?

For ordens skyld; Bildene er av skuespillerne Nurgül Yesilçay og Güven Kiraç.

Endret av Ylva Virvla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uhm, hun x) Er ikke lesbisk, men han fyren fikk meg til å tenke på overgrep eller no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at noen av dem er "min type", så vil jeg nok si at jeg ville foretrukket henne hvis jeg måtte velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Uten at noen av dem er "min type", så vil jeg nok si at jeg ville foretrukket henne hvis jeg måtte velge.

Samme her, hvis jeg kun hadde de to å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Hvis du måtte.

Basert på utseende.

Hun?

eller

han?

For ordens skyld; Bildene er av skuespillerne Nurgül Yesilçay og Güven Kiraç.

Du ber folk om å velge kjønn...så hva med oss heterofile? Vi er tvunget til å velge den forferdelig lite attraktive mannen. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Du ber folk om å velge kjønn...så hva med oss heterofile? Vi er tvunget til å velge den forferdelig lite attraktive mannen. :tristbla:

Hvis det ikke var igjen flere alternativer å velge mellom her i livet og jeg også måtte velge en av dem, så hadde jeg gladelig skiftet fil.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes frøkna var fin, så jeg tar gjerne henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jenta var veldig søt jeg, men hun måtte pent ha sluttet å røyke før jeg hadde vurdert henne seriøst. Men om jeg altså måtte velge; jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Jeg er heterofil, så da hadde det blitt ham gitt. Jeg klarer ikke tanken på å ha sex med ei jente, det fungerer bare ikke i mitt hode. Har ikke noe i mot andre legninger, men er så heterofil som jeg kan få blitt selv... Så da hadde det blitt mannen, selv om han ikke er min type. Jenta er i alle fall ikke min type, søt og pen, men altså jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Etter "Panikkanfall-fordi-jeg-har-tatt-en-ibux-og-jeg-hadde-magesår-i-1987-så-nå-dør-jeg-nok-av-indre-blødninger"-Mannen, så kan jeg trygt si at jeg heller mot jenter på generell basis, enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Etter "Panikkanfall-fordi-jeg-har-tatt-en-ibux-og-jeg-hadde-magesår-i-1987-så-nå-dør-jeg-nok-av-indre-blødninger"-Mannen, så kan jeg trygt si at jeg heller mot jenter på generell basis, enn så lenge.

Oi... Ja, det kan jeg forstå har en preventiv effekt. Ganske avskrekkende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

SÅ dere velger kun på utseende altså? Tenk hvis denne mannen viste seg å være den triveligste karen i hele verden da? Og hun var ei skikkelig hurpe? Fremdeles ikke interessant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Airi Chikako

SÅ dere velger kun på utseende altså? Tenk hvis denne mannen viste seg å være den triveligste karen i hele verden da? Og hun var ei skikkelig hurpe? Fremdeles ikke interessant?

Vi har ikke så mye annet å velge ut i fra i dette tilfellet, da. Jeg valgte forøvrig utifra kjønn. Så det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Øh, les innledningsinnlegget en gang til, "hvem ville du valgt basert på utseende?". Da velger vi basert på utseendet, vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS ba oss om nettopp å velge basert på utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnonymBruker

Han, seff! Han var jo "søt", og har potensiale. Fikse litt opp på klesstil, kanksje en annen klipp? Så har vi det.

Hun? Så ut som en eller annen ureflektert ung brat! Dessuten er jeg fullstendig heterofil.

Jeg er jente på 22 år, men jeg setter nu pris på livslærdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Jeg er hetero, men i valget mellom de to hadde jeg uten tvil valgt jenta. Hun så i det minste ganske bra og ut er rimelig ung, imens han så ut til å kunne være bestefaren min. :spy:

Endret av SmallTalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...