Gjest Utromann Skrevet 1. juni 2010 #21 Skrevet 1. juni 2010 Hjelp jeg har hatt sex med en tilfeldig på gymmen og jeg er gift!hva gjør jeg?klarte ikke å si deg Vel, var det bra sex? Da kommer du nok til å gjøre det igjen. I så fall bør du ikke si noe til noen. Du venner deg til å leve med utroskap, samvittigheten blir borte når det normaliseres. God sex er verd alle løyner du må komme med. Men klart, du må ha nerver til dette livet.
Gjest fireflies Skrevet 1. juni 2010 #22 Skrevet 1. juni 2010 jeg bare tenkte ikke det har jeg fått med meg... jeg tror du burde fortelle mannen din dette med en gang, så får resten bli opp til han. du har egentlig ikke så mye du skulle ha sagt. det er han det er synd på, ikke deg.
Gjest janne Skrevet 3. juni 2010 #23 Skrevet 3. juni 2010 Det menner du vel ikke fireflies,hun har faktisk vondt!Hun angrer seg jo
Gjest gjestkvinne Skrevet 3. juni 2010 #24 Skrevet 3. juni 2010 Hvis du ikke klarer å si det til han, som sagt så er det jo bare å holde kjeft og så får du sitte med dårlig samvittighet - er ikke noe mer å gjøre med saken om du da ikke velger å gå fra mannen din for det - om han er en god mann så er det jo utrolig synd (synd på han altså) Det er bare dumt av deg å si det . Hold kjeft om dette er rådet ! Er du så dum å forteller det - ødelegger du både for deg selv og HAN . Mye mulig han går ifra deg også .La han få være lykkelig og uvitende ...HVA skulle du liksom oppnå med å fortelle han dette...lette ditt eget hjerte og dårlige samvittighet ..nesten egoistisk å BRUKE han til det - enig ? Sansynligvis vil han miste tillitten til deg fullstendig og aldri mer klare å stole på deg igjen . Så er neste steget at han gjør det slutt .
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2010 #25 Skrevet 3. juni 2010 Det er bare dumt av deg å si det . Hold kjeft om dette er rådet ! Er du så dum å forteller det - ødelegger du både for deg selv og HAN . Mye mulig han går ifra deg også .La han få være lykkelig og uvitende ...HVA skulle du liksom oppnå med å fortelle han dette...lette ditt eget hjerte og dårlige samvittighet ..nesten egoistisk å BRUKE han til det - enig ? Sansynligvis vil han miste tillitten til deg fullstendig og aldri mer klare å stole på deg igjen . Så er neste steget at han gjør det slutt . Helt enig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå