Gå til innhold

hjelp

Fremhevede innlegg

Gjest janne
Skrevet

Hjelp jeg har hatt sex med en tilfeldig på gymmen og jeg er gift!hva gjør jeg?klarte ikke å si deg :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

neivel, hvis du ikke klarer å fortelle det til mannen din, så er det vel ikke noen andre alternativer enn å holde kjeft, så hvorfor spør du?q

Skrevet

Neste gang kan du jo prøve å tenke før du puler. 8D

Gjest troll
Skrevet

Neste gang kan du jo prøve å tenke før du puler. 8D

du har sikker også ikke tenkt altid!! :kjefte:

bare vent så har du noen i deg...

Skrevet

Ja plutselig så ligger man der, uten noe videre om eller men.

:skratte:

Skrevet

trolltråd

Nei ikke tull her! :rope::nei: jeg er veldig :kjempesinna:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva har du tenkt å gjøre for å unngå at det hender igjen da? For det har du vel tenkt på?

Gjest Blubberella
Skrevet

Den var god. Den kan du jo prøve å ta til mannen din og se om han kjøper den... :filer:

Skrevet

bare tull dette her! :gjeiper:

Skrevet

bare tull dette her! :gjeiper:

Det er det ikke :kjefte:

Skrevet

Hvis du ikke klarer å si det til han, som sagt så er det jo bare å holde kjeft

og så får du sitte med dårlig samvittighet - er ikke noe mer å gjøre med saken om du da ikke velger å gå fra mannen din for det - om han er en god mann så er det jo utrolig synd (synd på han altså)

Gjest fireflies
Skrevet

Det er det ikke :kjefte:

Ikke? Er det derfor du skifter navn fra Janne til Sara på et døgn? :ler:

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Ikke? Er det derfor du skifter navn fra Janne til Sara på et døgn? :ler:

Før man vet ordet av det har man byttet navn også. Kan ikke være greit å ha det sånn...

Skrevet

Skrev feil :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte:

Gjest fireflies
Skrevet

Skrev feil :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte:

Feil? Det er jo en ganske stor forskjell på Janne og Sara, er det ikke? Hvordan klarer du å glemme navnet ditt?

Gjest sara/janne
Skrevet

Feil? Det er jo en ganske stor forskjell på Janne og Sara, er det ikke? Hvordan klarer du å glemme navnet ditt?

drakk litt vin :flau:
Gjest fireflies
Skrevet

drakk litt vin :flau:

Jasså ;)

On topic: Hva ser du for deg i forhold til mannen din? Føler du behov for å fortelle han om dette, eller vil du helst la det ligge og satse på at det aldri vil bli oppdaget?

Gjest sara/janne
Skrevet

Jasså ;)

On topic: Hva ser du for deg i forhold til mannen din? Føler du behov for å fortelle han om dette, eller vil du helst la det ligge og satse på at det aldri vil bli oppdaget?

jeg har veldig dårlig samvitighet,men jeg elsker han i mitt hele hjerte...han er alt!uten han kan jeg bare gå å henge meg.

Jeg vet at jeg har gjort noe dumt..............hvordan kan mann holde det hemllig.Vi har det utrolig bra sammen,jeg bare tenkte ikke :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...