Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har grublet på noe en stund nå. Jeg får AAP penger fra Nav, for en stund siden fikk jeg innvilget en tileggs stønad på ca 1000kr ekstra pr måned. Da skrudde de også opp skatten, med en tusenlapp ekstra i måneden... Blir ikke det litt feil? Det har også skjedd en gang tidligere da satsene ble forhøynet. Der var det heller ikke snakk om mer enn 1000kr ekstra i måneden men når de skrudde opp skatten så fikk jeg jo ikke noe høyrere inntekt.. Og viss jeg skrur den ned så får jeg jo baksmell... Er det bare sånn det er liksom? Vær gang man feks stiger i lønn så stiger skatteprosentene og da merker man ikke noe til den stigningen.. Kanskje bare meg som ikke forstår helt her he he. Håper noen kan forklare meg dette
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Er det ingen her som kan svare på dette ?? Helt ærlig så lurer jeg veldig
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Er det ingen her som kan svare på dette ?? Helt ærlig så lurer jeg veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå