schnuppah Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Fjerner de inngrodde hår der de vokser bikinilinje osv? Sliter veldig med det akkurat utenfor bikinikanten, og det er veldig plagsomt, for jeg tørr ikke gå i bikini når det synes så godt.. ser så dumt ut Også vet jeg ikke hvordan jeg skal få fjernet dem selv, har prøvd med pinsett, men blir ikke kvitt alt. Så trenger virkelig hjelp.
Skattja Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Jeg pleide å vokse meg brasiliansk for et par år siden, og da var jeg veldig plaget av inngrodde hår. Jeg har veldig tynne og myke hår, så det var veldig ofte at de grodde seg inne, og også når eg barberer er det et problem til tider. Løsningen for meg er å skrubbe godt, og å bruke et produkt som heter Folisan, som er laget nettopp for dette, og selges hos hudpleier. Folisan fungerer slik at det "brenner" av det øverste av hudlaget (selv om det nå høres mye mer dramatisk ut enn det er) slik at hårene kommer igjennom, det svir litt, men er over på et øyeblikk Ønsker deg masse lykke til og håper det hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå