Gå til innhold

penisen min er bare 8cm

Fremhevede innlegg

Gjest frustrert mann
Skrevet

Jeg har minipikk som er 7-8cm når den er stiv og tykk som en 1-kroning. Jeg nyter den seksuelle frustrasjonen knyttet til at den er liten og blir tent av å tenke på at damene ville ledd av den om de fikk vite det. Er det andre som har det på samme måte? Jeg kunne også tenke meg å være i et løst forhold med en attraktiv dame, type vestkantdame, som mobber meg for størrelsen og er utro. Er det noen som har erfaring med denne type forhold?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

"Jeg har minipikk som er 7-8cm når den er stiv og tykk som en 1-kroning"

Varierer pikken din i størrelse mellom 7 og 8 cm når den er hard? Jeg har aldri hørt om noen som har opplevd så mye variasjon i størrelse før. Hvis du mente at du har et sted mellom så er det bare løgn. For hvis du hadde målt den ville du ha visst nøyaktig hvor stor den var. Og siden når måler man i mynter?

Misstenker du er den samme som har herjet forumet før med minipikker og jeg vet ikke hva.

Gjest Gjest
Skrevet

En pikk varierer da i størrelse etter dagsform, så det er da ikke noe unaturlig å si at den varierer innenfor 1 cm. Jeg kunne aldri ledd av en mann slik, selvom han ønsket det selv, men hver in smak. Hadde det ikke vært bedre å finne en skikkelig kvinne som ikke bryr seg om slik?

Gjest anonym
Skrevet

En pikk varierer da i størrelse etter dagsform, så det er da ikke noe unaturlig å si at den varierer innenfor 1 cm. Jeg kunne aldri ledd av en mann slik, selvom han ønsket det selv, men hver in smak. Hadde det ikke vært bedre å finne en skikkelig kvinne som ikke bryr seg om slik?

Hehe.. lettere sagt enn gjort..

Det er som å prøve å finne en dinosaur... they are extarminated...

Gjest Gjest
Skrevet

Man må bare ikke ta utgangspunkt i kvinnearmadaen på KG... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...