Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jeg blir 18 om en måned og folk spør om ønsker allerede. Men jeg ANER ikke hva jeg skal si jeg ønsker meg til venner, søsken, tanter og besteforeldre. Foreldrene mine er det greit med, får lappen av de, men kommer ikke på noen ønsker til resten. Har noen forslag til hva jeg kan ønske meg? hva ønsket dere dere til 18årsdagen deres?
Gjest SmallTalk Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Hadde ikke noen ønsker. Synes det er mye mer moro å få gaver når jeg ikke veit hva jeg får...
aluminium Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Er det bare meg, eller blir 18/20-års gaver større og større? Jeg husker ikke selv hva jeg fikk, men jeg synes det å få bil og/eller lappen i 18-årsgave er ganske stort/mye...
Inger88 Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Fotobok eller fotoalbum er gøy å få, eller andre fotoprodukter. Husker jeg fikk en plakat med flere bilder av meg og bestevenninna mi av henne til jul et ¨år. Den er blandt de beste gavene jeg har fått, fikk også hjemmelaget fotoalbum et år av henne, den er også blandt de fineste gavene:) Ellers så kan du jo ønske deg gavekort på et reiseselskap(eventuelt penger til å reise for), trenger ikke være så mye fra hver men til sammen blir det jo litt også kan du jo betale noe selv, klær, gavekort på opplevelser(som fks kino, fornøyelsesparker ol) er masse gøy en kan ønske seg, gjelder bare å komme på det;)
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Er det bare meg, eller blir 18/20-års gaver større og større? Jeg husker ikke selv hva jeg fikk, men jeg synes det å få bil og/eller lappen i 18-årsgave er ganske stort/mye... Helt enig.
Thorn Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 (endret) Det er kanskje ikke noe du trenger, siden du ikke har noen spesifikke ønsker, så hva med å ønske seg opplevelser? For eksempel en kinotur med venninna/kompisen, spabehandling, konsertbilletter eller den slags? Eller litt kjedeligere, penger? Endret 30. mai 2010 av hikari
Topplue Skrevet 30. mai 2010 #10 Skrevet 30. mai 2010 Servise, bestikk, mindre møbler? Kjekt å ha til når man flytter ut.
LillePetrine Skrevet 30. mai 2010 #11 Skrevet 30. mai 2010 Enkelt! Reisegavekort! Da får du litt livsvisdom med på kjøpet! Kom deg ut og lev! ..Sukk...Savner 18, jeg.
Alvina Skrevet 30. mai 2010 #12 Skrevet 30. mai 2010 Penger? Nei, det er bedre å ønske at foreldrene drar på hytta. Så kan man begynne med å lage planer for meny, drikkevarer, musikk osv.
Phaedra Skrevet 31. mai 2010 #13 Skrevet 31. mai 2010 (endret) Hvis du ikke vet hva du vil ha, så be dem gi penger til Redd Barna eller noe? Det gjorde 13-åringen vår i fjor :gjeiper: edit: på 18-års dagen min "sendte" jeg foreldrene på hytta og hadde fest hjemme. Husker ikke at jeg fikk noe spesielt av hverken foreldre eller venner 18-års dagen har liksom aldri vært markert på noen spesiell måte hos oss. Rent bortsett fra at jeg endelig kunne drikke øl lovlig :gjeiper: Endret 31. mai 2010 av Phaedra
Gjest Bianca26 Skrevet 31. mai 2010 #14 Skrevet 31. mai 2010 Bil? Bil er et drøyt ønske fra tanter og onkler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå