Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Er hvorfor de ser på det når de ikke liker det
Gjest ThatWoodcut Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Fordi Grand Prix er noe man elsker å hate. Og for å kunne gjøre narr av de som er med må man nesten se på det.
Gjest Iah Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 (endret) Jeg liker ikke Grand Prix, og ser derfor heller ikke på. Glad dette spetakkelet er over for denne gang, har vært altfor mye i media om GP, samt at det er lov å håpe at Rybak forsvinner inn under den stenen han krøp frem fra igjen. Endret 30. mai 2010 av Iah
Gjest Spinell Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Ekstra morsomt er det å se alle GP-haterne som er så ivrige til å understreke at de ikke liker GP. Vet ikke hvor mange FB-statuser av typen "Er ute på NNN i kveld, for jeg er ikke interessert i GP"
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Har pleid å ha tradisjon med at vi sitter en gjeng og dytter i oss snop mens vi har drikkeregler á la bånnski hver gang noen bommer på en tone, synger falskt, viser for mye kløft, har teit hår, ser i feil kamera, osv. Sier seg selv at det blir mye skåling Mens vi selvsagt hyler med på alle rare refreng. M.a.o. dårlig med stemme dagen derpå og Betyr det at vi liker GP? Heller kanskje mer mot "elsker å hate", rettere sagt: det er dritmorro å hate GP
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Ja, skjønner ikke helt hvorfor de skal være så anti. Er jo bare å ignorere det. Det er noen uker i året det er aktuelt. Tenk på oss som ikke liker fotball da. Det er jo OVERALT HELE TIDEN! Dessuten enig med siste gjest, det er bare å gjøre no moro ut av det. Vi som "liker" mgp synes ikke nødvendigvis at det er så musikalsk kvalitet eller kvalitet generelt Det er bare teit/harry-gøy!
Gjest Trajan Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Jeg kan være enig at det er mye dårlige sanger. Men det er jo også gode sangere kanskje ikke så mye i de siste årene Men jeg synes egetlig det er mer inntrersangt og se på når de gir poengene en og høre sangene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå