Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Hva er din naturlige farge på hår, vipper og bryn? Før trodde jeg at disse fargene alltid var de samme, men jeg vet om flere som har lyst hår, lyse bryn, men mørke vipper. Rødhårede har jeg sett ofte har helt, helt lyse vipper. Jeg er askeblond (med litt gullskjær i) på alle 3 stedene, men farger både hår, vipper og bryn i mørkebrunt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har litt rødskjær i håret, men vippene mine er helt svarte. Øyenbrynene mine er mørke de og, men litt lysere enn vippene. Ikke noe samsvar her nei
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Blondt hår (som er blitt noe mørkere med årene) Svarte bryn og øynevipper.
Gjest Tigress Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Mørkt brunt hår, svarte augebryn og -vipper. Eller altså, ut i frå namna på hårfargepakningane så har eg ljost brunt hår, men dei fleste vil seie at eg er ganske så mørk brun i håret...
Gjest Tanja Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har naturlig mørkt kastanjebrunt hår med gullskjær (frisører tror jeg farger håret mitt), mørkebrune øyenbryn, og svarte øyenvipper. Har forøvrig lyseblå øyne.
Gjest imli Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Eg har sånn "vanleg brunt" hår, bryna er ein nyanse eller to lysare enn håret. Vippene er heilt svarte. Har mørkebrune auge. Ingen samsvar her altså
Gjest TS Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Jeg er visst den eneste foreløpig med ganske lyse vipper. Nesten litt misunnelig på dere, jeg..
Gjest Iah Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 Jeg er mørk i håret, øyenbryn og vipper er litt mørkere enn håret.
Gjest imli Skrevet 30. mai 2010 #9 Skrevet 30. mai 2010 Jeg er visst den eneste foreløpig med ganske lyse vipper. Nesten litt misunnelig på dere, jeg.. Er mange som har lyse vipper då. Syns det kan vere pent eg, viss du er lys ellers og. Ein ser jo det oftare i motebilete no faktisk, modellar med lyse bryn og vipper. Eg syns naturlege blondiner og raudhåra er penare med forhaldsvis lyse bryn og vipper eg.
^^Belle^^ Skrevet 30. mai 2010 #10 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har kastanjebrunt hår (med rød-/gullskjær), svarte øyenvipper og litt svartgrålige øyenbryn. Jeg klarer aldri å finne ut hvilken farge de er, for mørkebrun blir litt for brunt (og lyst) og svart blir litt for, vel, svart.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #11 Skrevet 30. mai 2010 hm...de fleste jeg kjenner har ganske lyse vipper og halvlyse bryn - bortsett fra de med helt mørkt hår. selv har jeg arvet litt av hvert fra mor(lys) og far(mørk): mellomblondt hår med litt varmt skjær i(endrer seg litt med sesongen i lys/varm tone) helt svarte bryn lys-lys brunsorte vipper - har lysnet litt med årene pga mascara. de er ikke markerte uten mascara, men ser forholdsvis mørke ut. vil heller ha lyse vipper og tilsvarende lyst hår på lår/legger etc(man kan jo bare farge vippene) enn mørkt hår overalt.......
peanut_juice Skrevet 30. mai 2010 #12 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har kommunebrunt hår (Mørkeblondt om du vill) Sånn grå brunt. Ikke noe fint. -.- Øyebryna mine er mørkebrune, og vippene mine er svarte :s
Lilandry Skrevet 30. mai 2010 #13 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har mørkblondt hår, det samme er vipper og bryn! Men jeg striper håret og farger bryna mørkere.
Gjest scorpius Skrevet 30. mai 2010 #14 Skrevet 30. mai 2010 Mørtk hår, mørke øyenbrun og mørke vipper
Focklop Skrevet 30. mai 2010 #15 Skrevet 30. mai 2010 Mørkt hår, bryn og vipper. Vippene er noe lyse ytterst, og brynene er også lysere enn hårfargen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #16 Skrevet 30. mai 2010 Min naturlige hårfarge er vanlig brunt som blir lysere om sommeren. Vippene og brynene er kullstorte. Stress å bleke de lysere (blir orange!) nå som jeg har gått over til fargen "artificial blonde".
Focklop Skrevet 30. mai 2010 #18 Skrevet 30. mai 2010 Kan jeg bare bryte tråden litt og spørre om hvordan man starter en tråd? x) Har lett overalt, men finner ikke hvor jeg kan starte egen tråd med egen tittel, beskrivelse osv. kan noen hjelpe meg? :klø:
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #19 Skrevet 30. mai 2010 Rødt hår og helt hvite vipper og bryn. Svært blek hud også. Synes selv jeg ser helt snål ut med fargede bryn.
Gjest Spinell Skrevet 30. mai 2010 #20 Skrevet 30. mai 2010 Kan jeg bare bryte tråden litt og spørre om hvordan man starter en tråd? x) Har lett overalt, men finner ikke hvor jeg kan starte egen tråd med egen tittel, beskrivelse osv. kan noen hjelpe meg? :klø: Trykk på den rosa "opprett nytt emne"-knappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå