Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ta ettårsbilder av sønnen vår til uka. Og jeg sitter her og prøver å planlegge klær og ting vi kan ha med...

Han har veldig mye tøy som er.... hvordan skal man beskrive det? Kult? Ikke mye søte naaamin golle golle tøy lengre. Har lyst til å se om jeg kan få kjøpt inn ihvertfall ett ultrasøtt sett da.

Men jeg tenker mer på ting egentlig. Er jo litt moro å sette litt gøyalt preg på bildene og. Vi skal ha med favoritt bamsem hans (hvit kanin) og tenkte kanskje på noe blomster? som han kan holde i eller noe?

Har sett noen fine bilder av små barn som holder en ramme foran seg og.

Er det noen flere gode ideer til ting vi kan ha med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg syns det er fint viss ungane har på seg penklær på slike bilete, eg då. Vår gut hadde på seg matrosdress. Var og naken på nokon av biletene.

Ville i alle fall unngått klær med bilete av tegneseriefigurar o.l, det verkar forstyrrande, og ser ikkje pent ut om nokre år... I alle fall ikkje om du syns at biletene bør vere såpass klassiske/haldbare at dei ikkje ser "harry" ut etter 5 år.

Du kan godt ta med leiker, men eg ville valt enkle, pene leiker, som ein bamse o.l, ikkje plastleiketøy i skrikande farger. Ofte har dei rekvisittar i studio og.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ta ettårsbilder av sønnen vår til uka. Og jeg sitter her og prøver å planlegge klær og ting vi kan ha med...

Han har veldig mye tøy som er.... hvordan skal man beskrive det? Kult? Ikke mye søte naaamin golle golle tøy lengre. Har lyst til å se om jeg kan få kjøpt inn ihvertfall ett ultrasøtt sett da.

Men jeg tenker mer på ting egentlig. Er jo litt moro å sette litt gøyalt preg på bildene og. Vi skal ha med favoritt bamsem hans (hvit kanin) og tenkte kanskje på noe blomster? som han kan holde i eller noe?

Har sett noen fine bilder av små barn som holder en ramme foran seg og.

Er det noen flere gode ideer til ting vi kan ha med?

Er ikke hele poenget med å gå til fotograf at man skal slippe å ta med så mye greier? Proffe studioer som er vant til å ta bilder av barn har ting liggende man kan bruke. Og de skal ha ideer til bildene, det skal ikke du trenge å tenke på. Ønsker er en annen ting.

Skrevet

Hvorfor gå til innkjøp av ultrasøte klær om det ikke er det dere bruker på barnet?

Om man vanligvis bruker røffe klær, så blir det feil å bruke søte klær bare for fotograferingen. Da viser man jo ikke barnet slik som det egentlig er...

Gjest Elmat
Skrevet

Ta gjerne med klesskift, men ikke mer en et -to, ungen blir trett og sur hvis det tar for lang tid. Ha noen klassiske klær - som ser ok ut på veggen når småen er konfirmant også, og ikke for mye mønster på klærne. Vanligvis er ensfargede klær penest på bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...