Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Noen som har vært på Zanzibar? Og kan anbefale et hotell eller cottage som passer til en familie? Eller, om ikke så konkret, i alle fall steder på øya?
mami Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Hei Jeg har veart mye I tanzania og zanzibar. Er veldig aa velge imellom paa den oya, alt kommer ann paa deres budsjett og hva slags komfort dere onsker. Vil dere ha en et fint hotel, eller onsker dere enn litt mer relaxed atmosfere ved stranden. Anbefaler aa reise nord paa oya, strendene er helt fantastiske ( ca 1 time kjoring fra Stone Town)
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Flott! Vi har i grunnen tenkt oss nord på øya. Pris: Dette er en once-in-a-life-time-ferie, så vi har i grunnen tenkt å spandere på oss en skikkelig ferie. Hvordan er det med busser osv fra flyplassen, vet du det? Eller må man leie seg bil?
Gjest Dhanu Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 (endret) Åja, helst ikke hotell, gjerne cottage eller bungalow. Relaxed on the beach (jeg er ts, litt usikker på hvordan den anonym-haka kom ) Endret 31. mai 2010 av Dhanu
Sofie1 Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 (endret) Har vært på Zanzibar en gang. Reiste da først til Østkysten av øya og bodde på dette hotellet: http://www.zanzibarmagic.com/english2nd/tamarind%20beach%20hotel%20uroa%20zanzibar.htm Hotellet ble drevet av en nordmann. Der var veldig stor forskjell på tidevannet og ikke så veldig fint og bade. Var så noen dager i Stone Town før jeg tok en minibuss til Kendwa og videre med båt til Nungwi. Der bodde jeg på dette hotellet: http://www.zanzibarmagic.com/english2nd/tamarind%20beach%20hotel%20uroa%20zanzibar.htm Det er snart 10 år siden jeg var der, så det ser ut til at det er blitt mye finere der nå siden den gang. Da var det ei finsk dame som drev stedet. Det var utrolig hyggelig atmosfære og ikke så mange gjester. Middagene ble spist felles ved langbord helt nede på stranda, og en kveld ble det stelt i stand skikkelig barbeque til oss. Der hotellet lå var det kun det og to hoteller til - ellers var det ett lite stykke med båt til Kendwa, eller man kun også gå dit langs stranda. Her kunne man finne seg ett sted å sole seg helt uforstyrret av andre. Herlig sted som jeg har veldig lyst til å reise tilbake til Endret 13. juni 2010 av Sofie1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå