Gjest prikk1 Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Disse trådene MÅ opp iblant! Noen som kan anbefale meg noen bra filmer? Jeg er muligens litt sær på film, selv om jeg ser på meg selv som ganske "normal" i filmsmaken. (Er vel bare alle andre som ikke er det, hehe). Men liker hverken sci-fi, bilfilmer, action eller den slags Bare generelt bra filmer med god story, noe man får noe igjen fra etter å ha sett. Dype filmer kan være bra, men jeg kan også like en en god og "lett" komedie:)
rosaprosa Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 "Hang-over" hvis ikke du har sett den. den beste komedien på lenge!!
Gjest fireflies Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Requiem for a dream! En trist, dyp, viktig og ikke minst bra film. Se den!
Gjest Badabing Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Jeg liker heller ikke bilfilmer og sci fi, og det høres ut som vi kan ha litt lik smak kanskje.. Noen av de jeg har syntes var bra er: American History X City of God Crash (2004) Das Leben der anderen Pan's Labyrint Hotel Rwanda Gjøkeredet Pianisten (kan bli litt lang) Gladiator Ondskan Sær, men bra: Requiem for a dream Av komedier, synes jeg en del av de danske og svenske er bra. Gamle menn i nye biler, Tilsammans, I Kina spiser de hund osv. Men jeg liker litt svart eller sær humor da, og komedier er alltid vanskelig å anbefale
Gjest prikk1 Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Sett hang-over, kjempe morsom Og du sist der, kan høres ut som om vi hadde litt lik filmsmak ja Mange filmer der jeg hadde sett, som er veldig bra, skal sjekke ut de andre. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå