Gå til innhold

Mitt drømmehus..

Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kuriositet: Han som bygde huset (Rolf Stenersen) likte ikke å rygge, så garagen går "i ring"....)

:ler: - tenk så mange ting vi velger standardløsninger på, bare fordi det "skal være sånn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunhilde

Her er DRØMMEHUSET mitt.

Men, det blir nok med drømmen er jeg redd. Både fordi produsenten ikke leverer i min landsdel og fordi det ikke er nok penger...

Ja, ja, drømmer er gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var mange flotte hus :sjarmor:

Har ikke bilde av drømmetomten min,men......

1 etg: stor stue og kjøkken, et rom som kan brukes til lekerom til ungene, roslig gang, grov kjøkken, do med plass til dusj

2 etg. 3 sover om ca 12-15 kvm. loftstue og bad med hjørne dusj

under etg: utleie med litt plass til lagring av skrot og rot :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia - du skrev:

Her var mange flotte hus

Har ikke bilde av drømmetomten min,men......

1 etg: stor stue og kjøkken, et rom som kan brukes til lekerom til ungene, roslig gang, grov kjøkken, do med plass til dusj

2 etg. 3 sover om ca 12-15 kvm. loftstue og bad med hjørne dusj

under etg: utleie med litt plass til lagring av skrot og rot

Slik tenkte jeg selv og før, men etter flere møter med arkitekten som tegnet huset mitt så gikk jeg helt bort ifra løsningen med loftstue og valgte istedet kjellerstue. En loftstue er ofte åpen fra loftet og ned til hovedetasjen - dvs man får veldig mye støy fra lekende unger. Og når ungene blir eldre så synes de det er mye kjekkere å ha venner i en stue i kjelleren enn en på loftet - de blir mer "for seg selv" i kjelleren.

Nå som jeg har tenåringer med gedigne stereoanlegg, elektriske gitarer og andre bråkete innretninger, så er jeg kjempeglad for at jeg valgte stuen til ungene nede :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ha tre etasjes med stor veranda.. men bare det er jo nesten umulig. Må nok tegnes til meg.

Eller så vil jeg ha et selbuhus! http://www.selbuhus.no/

og da vil jeg ha et lignende gammelvoldstuggo bare med stor kjeller.. Sånn at det blir garasje gang og bod under om dere forstår meg?

Og med veranda ut fra stua... inngangspartiet som da ikke trengs i 2 etasje skulle blitt til større bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...