Gå til innhold

Dildoer

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg skal kjøpe en ny dildo, men det er jo så mange å velge blandt, så trenger tips...

Nevn gjerne hva den heter, og hvor jeg kan få bestilt den. Og gjerne hvilke stillinger som er best med dildo. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Ååå Rabbit er bare sååå neste på lista over leketøy jeg skal skaffe meg! :sjarmor::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker
:) Takk for svar. Mente selvfølgelig vibrator. Har hørt en del positivt om rabbit ja..må prøve den. Får man kjøpt den på nett?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

:) Takk for svar. Mente selvfølgelig vibrator. Har hørt en del positivt om rabbit ja..må prøve den. Får man kjøpt den på nett?

Jupp! Den finnes i mange varianter til forskjellige priser, og selges hos de fleste forhandlere av sexleketøy på nett. Jeg har nevnt det før her, men jeg vil fremdeles skryte av min beintøffe Gyro Boners Unihorn. Den dirrer og vibrerer som en helt og gir mye nytelse for pengene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jupp! Den finnes i mange varianter til forskjellige priser, og selges hos de fleste forhandlere av sexleketøy på nett. Jeg har nevnt det før her, men jeg vil fremdeles skryte av min beintøffe Gyro Boners Unihorn. Den dirrer og vibrerer som en helt og gir mye nytelse for pengene! :)

Hvor har du kjøpt denne da, nyskjerrig jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...