Gå til innhold

Er det streikebryteri å kjøpe barnehageplass ett annet sted?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Som så mange andre rammes vi nå av barnehagestreik. Vurderer å kontakte en bhg jeg har kontakter i i en annen kommune for å spørre om det er mulig å kjøpe plass der mens streiken pågår.

Vil det by på problemer rent etisk? Er det streikebryteri? Kommunen som jeg ønsker midlertidig plass i er ikke tatt ut i streik og alt fungerer som normalt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det er ikke streikebryteri, du bare forsøker å finne gode løsninger for barnet ditt.

Gjest anonym
Skrevet

Som så mange andre rammes vi nå av barnehagestreik. Vurderer å kontakte en bhg jeg har kontakter i i en annen kommune for å spørre om det er mulig å kjøpe plass der mens streiken pågår.

Vil det by på problemer rent etisk? Er det streikebryteri? Kommunen som jeg ønsker midlertidig plass i er ikke tatt ut i streik og alt fungerer som normalt.

Streikebryteri er hvis du drar bort til barnehagen der folk er tatt ut i streik og begynner å passe barn.

Skrevet

men hvor fornuftig du er om du gjør det er en annen sak, det er en grunn til at det er innkjøring osv for nye barn i en barnehage:-)

Skrevet

Streikebryteri er viss nokon av dei som er tatt ut i streik, allikevel jobbar.

Skrevet

Streikebryteri er viss nokon av dei som er tatt ut i streik, allikevel jobbar.

Eller enda mer vanlig, folk som ikke er i streik gjør oppgavene til folk som er i streik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...