Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Noen her som har vært/er så våte hver gang dere har sex, at pikken blir "borte" liksom? Litt pinlig å være så våt, at du tror ikke han føler noe når han er inni deg. Man føler jo ikke all verden selv heller da man er kjempevåt. Hva føler dere menn, hvis jenta er kjempevåt?
marylinm Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 ja,jeg kan bli veldig våt. liker det ikke. jeg vil ikke være som å pule ett vannglass liksom.hehe.. da tørker jeg heller av den
Gjest brutal_mann Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Nei... Hva synes dere jenter om han er kjempehard? Jo våter hun er, jo større kompliment til han.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 He he..enig Er det flere her som har dette problemet? selvfølgelig kanskje et "luksusproblem"..bedre å være våt en for tørr... men en mellomting kanskje. Noen tips om hva man skal gjøre? Hva føler dere menn da, hvis jenta er supervåt, hører det "surkler" liksom.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Jeg blir lett veldig våt, men pikken blir ikke "borte" av den grunn. Det har vel kanskje mer å gjøre med hvor vid du er?
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Nei... Hva synes dere jenter om han er kjempehard? Jo våter hun er, jo større kompliment til han. ja kjempedeilig at han er superhard..men hvis jenta er så våt at dere føler dee svømmer der inne da...?
Gjest brutal_mann Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 He he..enig Er det flere her som har dette problemet? selvfølgelig kanskje et "luksusproblem"..bedre å være våt en for tørr... men en mellomting kanskje. Noen tips om hva man skal gjøre? Hva føler dere menn da, hvis jenta er supervåt, hører det "surkler" liksom. Det skal surkle Hør nå her. sex skal være vått, svett, grisete og masse utveksling av kroppsvæsker. Slutt å gruble og nyt knullet heller
Gjest Eurodice Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Det skal surkle Hør nå her. sex skal være vått, svett, grisete og masse utveksling av kroppsvæsker. Slutt å gruble og nyt knullet heller Sånn skal det lyde! Vi voksne kan dette, vet du, brutalis!
Lykkelitenen Skrevet 29. mai 2010 #9 Skrevet 29. mai 2010 Blir veldig våt... type våte flekker gjennom truse og tynne bukser. Og jeg kan love deg at jeg fortsatt er stram og god Knipeøvelser, flott ting ;)Aldri hatt problemer med at noen av oss ikkje kjenner ting, tvert i mot, jeg kjenner mye.... Så knip i vei og nyt at du har masse glid
Maxi Skrevet 30. mai 2010 #10 Skrevet 30. mai 2010 Jeg blir også våt med engang.. Kan vel kanskje bli litt for mye av det gode, men ingenting jeg kan gjøre med det. Det må da være et kompliment til han også? :gjeiper: Hos oss har det blitt en vane at jeg må tørke av det verste før vi har samleie...
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #11 Skrevet 30. mai 2010 Jeg var mye våtere når jeg var yngre, men ikke så mye nå lenger.. kanskje litt for lite faktisk. Men det kan kanskje ha med selvbilde og hvor kåt man er på partneren sin å gjøre. Gubben blir veldig våt heldigvis så da gjør det ikke så mye om jeg ikke blir det.
Gjest gjest kvinne Skrevet 30. mai 2010 #12 Skrevet 30. mai 2010 Tidligere ble jeg ikke spesielt våt, men med min nye kjæreste kan det faktisk gå gjennom undertøy og bukse dersom vi koser med klærne på. Kjæresten min sier han synes det er kjempedeilig, tar det som et kompliment, og det må jeg bare stole på. Og han bør absolutt ta det som et kompliment, fordi jeg har aldri tidligere tent så mye på en partner. Hvorfor skal dette også gjøres til noe å bekymre seg for og lage komplekser ut av? Bare å tørke litt om det skaper problemer.
Gjest steinar Skrevet 30. mai 2010 #13 Skrevet 30. mai 2010 Som mann må jeg si at det finnes ikke noe bedre enn en riktig våt munn. Har alltid elsket denne deilige saften, og det er så klart en veldig positiv opplevelse for en mann at hun er våt. Det gir signal om at hun tenner på ham og vil ha ham. Dere som blir "såå våte", gled dere over det og vit at det er ett bevis på at du fungerer normalt. Å slikke en våt jentemunn er det beste jeg, og jeg tror de fleste menn vet om. finnes ikke noen deiligere drikk en din saft! Og jeg har drukket mye gjennom mitt liv. Og er noen av dere sjenerte for at dere lukter også, så husk at vi menn er programmert til å elske lukten av dere i tilleg till smaken! Dere som er så våte er noen heldigriser, sier nå jeg da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå