mumrik Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 30. mai 2010 Dette er et skoleeksempel på hvorfor ekser skal ignoreres fullstendig til evig tid. Vel, heretter skal jeg gjøre mitt beste :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrik Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 30. mai 2010 Fyren har en veldig dårlig utviklet empati. Han er egentlig en empatisk fyr. Mulig han tror det blir lettere for meg hvis han av og til sender meg meldinger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. mai 2010 #23 Del Skrevet 30. mai 2010 Han er egentlig en empatisk fyr. Mulig han tror det blir lettere for meg hvis han av og til sender meg meldinger.... Hmmmmmmm - mulig han er korttenkt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karry Skrevet 30. mai 2010 #24 Del Skrevet 30. mai 2010 Hmmmmmmm - mulig han er korttenkt da. Ja, jeg tenker vel at det gjerne handler om litt misforstått omtenksomhet, og at man tross alt er glad i den man går fra mange ganger selv om de rette følelsene ikke er der mer. Og da blir det gjerne litt brått for han også faktisk å kutte kontakten helt, men det er likevel absolutt nødvendig og det mest skånsomme for den som blir forlatt. Tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrik Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #25 Del Skrevet 30. mai 2010 Ja, jeg tenker vel at det gjerne handler om litt misforstått omtenksomhet, og at man tross alt er glad i den man går fra mange ganger selv om de rette følelsene ikke er der mer. Og da blir det gjerne litt brått for han også faktisk å kutte kontakten helt, men det er likevel absolutt nødvendig og det mest skånsomme for den som blir forlatt. Tross alt. Han sier jo at han også er lei seg. Men den sorgen jeg føler på kan jeg ikke tro at han har, det blir også feil når han sier til meg at "han har heller ikke hatt en så fin vår" - det gjør det ikke bedre i hvert fall. Men nå har han lest den meldingen jeg sendte (jeg kan se at han har lest den på det nesststedet den er sednt gjennom), og jeg regner med at han ikke svarer. Hvis han gjør det, skal jeg ikke svare. Så det ble den siste kontakten mellom oss.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karry Skrevet 30. mai 2010 #26 Del Skrevet 30. mai 2010 Han sier jo at han også er lei seg. Men den sorgen jeg føler på kan jeg ikke tro at han har, det blir også feil når han sier til meg at "han har heller ikke hatt en så fin vår" - det gjør det ikke bedre i hvert fall. Men nå har han lest den meldingen jeg sendte (jeg kan se at han har lest den på det nesststedet den er sednt gjennom), og jeg regner med at han ikke svarer. Hvis han gjør det, skal jeg ikke svare. Så det ble den siste kontakten mellom oss.... Bra! Hvis du trenger en vakker sang å gråte til det er helt tomt, så kan jeg altså anbefale Confessional Song av Elin Gaustad. Til slutt blir man faktisk lei av å gråte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMoonstruck Skrevet 30. mai 2010 #27 Del Skrevet 30. mai 2010 Du trenger virkelig ikke skrive til han for å fortelle at du ikke kommer til å svare!! Du har faktisk sagt fra.Det holder. Nok er nok. Så lenge du svarer han er du med på å gi deg selv vonde følelser. VIS han(uansett hvor vanskelig) at du ikke vil ha noe mer med han å gjøre.La være å svare,rett & slett!! Du må komme deg videre nå.Ikke mer å lure på det. Han er lite sympatisk som ikke respekterer deg og dine følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrik Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 3. juni 2010 Hm. En oppdatering: Han vil tilbake. Jeg skjønner plutselig ingenting. Hvorfor kan ikke kjærligheten være litt enklere? Så nå er situasjonen snudd på hodet, og jeg sitter plutselig der med et vanskelig valg (eller valget er ikke så vanskelig, men jeg er redd for konsekvensene) - Jeg er redd for å bli dumpa for annen gang - av samme mann - men jeg klarer ikke å la han gå heller. og :rødme: på en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karry Skrevet 3. juni 2010 #29 Del Skrevet 3. juni 2010 Hm. En oppdatering: Han vil tilbake. Jeg skjønner plutselig ingenting. Hvorfor kan ikke kjærligheten være litt enklere? Så nå er situasjonen snudd på hodet, og jeg sitter plutselig der med et vanskelig valg (eller valget er ikke så vanskelig, men jeg er redd for konsekvensene) - Jeg er redd for å bli dumpa for annen gang - av samme mann - men jeg klarer ikke å la han gå heller. og :rødme: på en gang.... Hmm. Jeg tror du bare får følge magefølelsen, er selvsagt en risiko for at du blir dumpa på nytt eller at du blir så usikker på hvor dere står at det i seg selv ødelegger, men hvis du er interessert nok så tar du vel sjansen? Kommer litt an på hva han sier og hvordan han fremlegger det også. Personlig ville jeg vært for stolt, og visst med meg selv at jeg ville lagt begrensninger på meg selv, ikke klart å gi alt. Og da kan det være det samme. Men det er meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juni 2010 #30 Del Skrevet 3. juni 2010 Hm. En oppdatering: Han vil tilbake. Jeg skjønner plutselig ingenting. Hvorfor kan ikke kjærligheten være litt enklere? Så nå er situasjonen snudd på hodet, og jeg sitter plutselig der med et vanskelig valg (eller valget er ikke så vanskelig, men jeg er redd for konsekvensene) - Jeg er redd for å bli dumpa for annen gang - av samme mann - men jeg klarer ikke å la han gå heller. og :rødme: på en gang.... Tar du han tilbake driter du deg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrik Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #31 Del Skrevet 3. juni 2010 Tar du han tilbake driter du deg ut. Men hvorfor? Jeg liker han jo kjempegodt. Jeg er jo forelsket i han enda....da er det ikke lett å si nei. Men selvsagt, er jo redd for at han gjentar "suksessen" og dumper meg på nytt....det tror jeg ikke jeg vil takle særlig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 4. juni 2010 #32 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg er så trist. For noen uker siden ble jeg dumpa av kjæresten min. Vi hadde vært sammen i ca 5 mnd, jeg hadde fallt totalt og sluppet han i livet mitt uten forbehold. Jeg fikk mitt livs første kjærlighetssorg (jeg er 36 år...), og er fortsatt ganske knust, selv om livet går videre og jeg klarer å glede meg over ting. Jeg konsentrerer meg om å glemme han, men det er ikke lett. I dag fikk jeg en sms, helt vanlig om hvordan det går og hva han gjør. Det ble en diksusjon der jeg fortalte som sant er at jeg savner han og er trist. Han lurte da på hvorfor jeg ikke kunne glede meg over minnene. Han gjør det ikke lett for meg å komme over han, når han sender meldinger til meg sånn. Han ønsket meg også god pinse før pinsen. Jeg føler meg veldig alene nå, og ble dobbelt-lei meg når han tok kontakt slik. Men det er litt dobbelt også: selv om jeg vet at det er mye lettere å komme over han dersom han slutter å sende meldinger, så vil jeg liksom at han skal sende meg meldinger også....det ligger liksom et håp i det, selv om jeg vet at han ikke kommer tilbake... Sperr ham fra telefonen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå