Gjest Airi Chikako Skrevet 30. mai 2010 #41 Del Skrevet 30. mai 2010 Kunne ikke vært sammen med noen som ikke likte Cæsar sine metoder!! Enig. Han må ha kustus på dyrene sine. Og siden han kan signalene, kan jeg bruke de på ham også. Må jo ha kustus på ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 30. mai 2010 #42 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Jeg kunne absolutt datet en med husdyr. Men jeg kunne IKKE datet en som ikke liker dyr. Endret 30. mai 2010 av Champagne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #43 Del Skrevet 30. mai 2010 Enig. Han må ha kustus på dyrene sine. Og siden han kan signalene, kan jeg bruke de på ham også. Må jo ha kustus på ham... tenkte mere han kunne bruke de på deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #44 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg har hund og katt selv, og er glad i dyr generelt, så det hadde i utgangspunktet vært positivt, dersom han har ett ansvarlig dyrehold. Det eneste problemet ville vært om han hadde typiske byttedyr, som feks hamster og undulat, som går løst/tilgjengelig i huset, siden jeg da ikke kunne flyttet sammen med han pga kattene. Cæsar-metoder hadde bare vært greit dersom jeg kunne brukt de samme metodene på mannen, og det inkluderer både struping når han er slem og strømhalsbånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 30. mai 2010 #45 Del Skrevet 30. mai 2010 Kunne ikke vært sammen med noen som ikke likte Cæsar sine metoder!! Og jeg kunne aldri, aldri ha vært sammen med noen som faktisk brukte disse metodene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 31. mai 2010 #46 Del Skrevet 31. mai 2010 Ikke noe problem, men krypdyr av sorten eddiser o.l burde da være i terrariet sitt, om jeg ikke frivillig blir veldig godt kjent med dem til å tørre å ha de fri (livredd krypdyr!). Jeg er heller ikke overbegeistret over fugler. Men som sagt - ikke noe problem. Jeg har forresten hund selv, så om han har hannhund av stor rase kan det bli ett problem i forhold til min hund om de skal være sammen, etterhvert (Rottweiler med hannhund-aggresjonstendenser). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #47 Del Skrevet 31. mai 2010 Og jeg kunne aldri, aldri ha vært sammen med noen som faktisk brukte disse metodene. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #48 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg kunne definitivt ha datet en mann med hund eller katt, eller et annet pelsdyr. Men, visse ting ville gjort meg skeptisk. Og det er menn med interesse for rasekatter og småhunder. Det blir for sært for meg. Det samme gjelder de i den andre enden av skalaen, nemlig de "tøffe" gutta, med edderkopp på kjøkkenbenken og en pitbull i sofaen. Nei, takk! Valg av husdyr sier nemlig en del om en person. En mann med rasekatt eller veskehund, vil ha for mange sære og feminine sider etter min smak. Normale menn tripper ikke rundt med en liten gneldrebikkje med halsbånd i silke. Rasekatter er både stygge og sære, og følgelig er det stor sjangse for at mannen er likedan. Men en mann med en normal hund eller katt, ville jeg absolutt gitt en sjangs. Jeg synes til og med det ville ha vært positivt, fordi det sier noe om verdier og ansvarsfølelse hos vedkommende. Har datet menn som aldri har hatt dyr, og som heller ikke bryr seg om de. Og jeg vil påstå at det er i denne gruppen med menn man finner de verste bad-boysene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #49 Del Skrevet 31. mai 2010 Rasekatter er både stygge og sære, og følgelig er det stor sjangse for at mannen er likedan. Usj, ja, en del er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå