Gå til innhold

En som bruker feil BH-størrelse

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min svigermor, som jeg har et godt forhold til, er veldig flink til å kle seg på en flatterende måte. Men akkurat på BH-fronten bommer hun ganske kraftig - hun har veldig store pupper, og alfor liten cup, og dermed four-boob-problemet... Det er selvfølgelig ikke min sak å blande meg inn i, men jeg har så utrolig lyst til å skaffe henne nye BHer med riktig passform, det hadde gjort underverker for looken hennes. De fire puppene er ganske iøynefallende....

Hun er en åpen dame som kan prate om det meste, men akkurat når det kommer til å kommentere puppene hennes føler jeg meg litt beklemt. Er det helt på trynet å tipse/hinte til noen om at det hadde blitt penere med en annen BH-størrelse...? Er det noen høflige måter man kan introdusere temaet på....?

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Det beste er nok å bruke indirekte metoder for ikke å fornærme henne. Et eksempel er å tipse henne om den sååå gode undertøyforretningen du kjenner til, der betjeningen er utroooolig flinke til å finne BH-er i rett størrelse og hvor utvalget er enormt i alle størrelser. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det beste er nok å bruke indirekte metoder for ikke å fornærme henne. Et eksempel er å tipse henne om den sååå gode undertøyforretningen du kjenner til, der betjeningen er utroooolig flinke til å finne BH-er i rett størrelse og hvor utvalget er enormt i alle størrelser. ;)

Har prøvd den, hun tok den ikke i det hele tatt :fnise:.

Skrevet

Hva med gavekort på fitting+BH i en undertøysforretning?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tenkte på det til forrige bursdag, men turte ikke. Kanskje jeg skal tørre likevel?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke invitere henne med på jentedag i byen, og så stikker dere tilfeldigvis innom undertøysbutikken, for du er nemlig litt usikker på om du har riktig størrelse? Og når dere er der må de da være mulig å lure henne inn i et prøverom (kanskje litt kleint å komme med "Se, svigermor! Denne hadde vært skikkelig fin på deg!", men noe må man da klare å finne på)og la henne få en aha-opplevelse?

Skrevet

Litt tricky. Kan hende hun ikke bryr seg om at hun bruker feil BH-størrelse, men jeg som jobber i undertøysbutikk, hadde irritert meg grønn. ;)

Det kan legges fram på en fin måte, og dersom dere har et nært forhold, burde det ikke være så vanskelig. Ta turen innom en undertøysbutikk, og dersom dere har noenlunde like pupper, kan du anbefale en BH-modell som du er fornøyd med. Si at du fikk målt deg til rett BH-størrelse, og at hun gjerne kan gjøre det samme.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi er dessverre natt og dag puppemessig :ler:. Jeg har små pupper, hun har temmelig store. Hun har også tunge pupper som gjør at skulderstroppene graver litt, men akkurat det virker det ikke som affiserer henne noe særlig selv om jeg har hintet om det også noen ganger.

Poenget er nok at hun har brukt samme BH-størrelse i alle år, og ikke oppgradert seg etterhvert som hun har blitt noen kilo større. Hun har antakelig aaaaltfor liten cup! Og ikke minst har de BHene hun bruker, ganske dårlig passform, så puppene hennes får ikke noen flatterende fasong heller.

Jeg har egentlig ikke noe peil på BH-størrelser, men akkurat på henne irriterer jeg meg også grønn :ler:. Det hadde virkelig gjort underverker for fasongen hennes å få riktig størrelse med god støtte og riktig fasong. Jeg bryr meg jo om svigermoren min :hjerte:.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...