leana Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Jeg lurer på hvor mye det er "lov" eller vanlig å pynte seg i bryllup der ingenting av antrekk er oppgitt. Skal ha en vanlig knelang kjole, ganske pen, men ganske vanlig og lurer på om det er for mye for en gjest (er venninne av bruden, men ikke av de aller nærmeste) å sette opp håret litt eller sette i en blomst på siden. Folk flest vil vel ta det positivt at en har pyntet seg til bryllupet deres, eller kan det bli "for mye" hvis en lager seg så pen en kan? Vil jo ikke akkurat stikke meg ut heller... Merkelig spørsmål, helt sikker. Men ja? Noen kommentarer?
Frøken Helene Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Klart du skal pynte deg! Sett opp håret, bleik tennene - gjør hva du vil! Men ikke ta hvit kjole og ikke så kort kjole at rompen viser
leana Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2010 Klart du skal pynte deg! Sett opp håret, bleik tennene - gjør hva du vil! Men ikke ta hvit kjole og ikke så kort kjole at rompen viser Hehe, selvsagt ikke hvit kjole nei! Men jeg mener sånn ellers, man kan jo aldri hvite hva bruder føler, så jeg vet ikke om dere ville tatt det mest positivt om en gjorde seg så pen en kunne, eller om en holdt seg så nøytral en kunne, for å fremheve bruden. Ikke at jeg har noen som helst tro på at jeg kunne tatt oppmerksomheten fra bruden uansett altås Vet ikke om jeg egentlig får formulert hva jeg lurer på..
Gjest Ylva Virvla Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Gjør deg så fin du bare vil! Det eneste som er no-no i bryllyp er minikjoler eller kjoler som er hvite. Å sette opp håret og pynte det med en blomst høres fint ut.
Gjest Pippelipp Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Jeg hadde blitt veldig skuffet hvus ingen pyntet seg i vårt bryllup, det er jo eb fest og en viktig dag. Sett opp håret ditt og putt en blomst i det og ta på deg en fin kjole, det blir så bra så :-)
Sunshine Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Bare styr unna gallakjoler og ballkjoler så går det nok fint
Kråkesaks Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Ja, man pynter seg til bryllup. Det er mange som ikke nevner kleskode i invitasjonen, men det betyr ikke at man ikke skal pynte seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå