Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg trenger en ny sports bh, og ser at pierre robert sin blir anbefalt av flere. Men str. er bare s-m-l, og ikke vanlige bh-str, og siden de selges i dagligvarebutikker er det jo lite muligheter til å prøve den på der :gjeiper: Så er det noen som vet hvordan størrelsene er i forhold til vanlige bh str.? Jeg bruker vanligvis 80D (er målt til 75DD, men syns det er litt trangt), og str. L i gensre. Heller mot L, men er redd for at det skal bli for stort også. :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har denne i L, og jeg bruker vanligvis 85DD i vanlig bhstr :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de var små i størrelsene. Har L jeg også, og 80C, men synes den ble litt vel trang og lite plass til puppene mine.

Skrevet

en sportsbh skal jo helst være litt trang slik at den holder tingene på plass :) men klart, det skal jo ikke være ubehagelig å ha på. Men kjøper du en sportsbh i for stor str. så kunne du liksågreit bare brukt en vanlig bhtopp :):) jeg synes at den i L sitter godt på, og veldig behagelig å ha på når man trener :)

Gjest Coarvi
Skrevet

Men hva slags størrelseskala(??) bruker de da? En M hos H&M er f.eks det samme som L hos Vero Moda. Hva er en M hos Pierre Robert? :P

Og hvilke butikker er det som har disse? Finner bare truser og sokker jeg!

Skrevet

Men hva slags størrelseskala(??) bruker de da? En M hos H&M er f.eks det samme som L hos Vero Moda. Hva er en M hos Pierre Robert? :P

Og hvilke butikker er det som har disse? Finner bare truser og sokker jeg!

jeg fant min hos Meny..

Skrevet (endret)

Takker for svar :) Jeg googlet litt, og fant denne bloggposten hvor hun (i kommentarene) sier "Tips: ikke kjøp for stor, den ble nemlig litt videre i strikken etter sykkeløkta i går..Jeg kjøpte M, og er normalt en 80D". Så jeg tror kanskje m er riktig da? Er enig med posit over her, og vil helst at alt skal være helt i ro akkurat der :fnise: Nå er bare problemet og finne bh`en! Finner kun sokker og truser jeg også :sur:

Endret av Momseguri
Skrevet

jeg tror nok at den i "M" vil være din rette str. da ja. :) jeg fant min P. R. sportsbh hos Meny pluss boxeren som passer til :) .. tenker jeg etter så er det også kun hos Meny at jeg har sett disse.

Skrevet

Var på meny i dag og så etter, men her hos meg hadde de ingenting av sports kolleksjonen :( Hos kiwi hadde de sokker og truser :klø:

Og på Pierre Robert sine hjemmesider påstår de at den skal finnes på omtrent alle butikkene rundt meg :slår:

Skrevet

kanskje alle plutselig er blitt utsolgt ;) men egentlig litt merkelig at ingen som du har vært innom har det... du kan jo spørre de på butikken om de fører det.. om det evt. er utsolgt og om når de evt. får inn mere av det. Jeg er utrolig fornøyd med mitt eksemplar !

Skrevet

Jeg kjøpte min på Rimi, men de har ikke der lenger nå.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Her, som for andre plagg til barmfagre kvinner, vil jeg anbefale å bruke en uanstendig sum med penger. Puppene setter faktisk pris på det. Ego,skikkelige bh-er finnes til alle, men det koster. Spar penger om nødvendig til en bh som er perfekt.

Skrevet

Jeg kjøpte også min hos Rimi, men det er vel 3 måneder siden omtrent.. iallefall. Jeg bruker 75B/C og kjøpte Small. Denne var nesten litt for stor i omkrets under bysten, mot "ribbeina" liksom. Så tror du bør kjøpe den minste av de som er aktuell for deg, for stoffet er formet etter pupper uansett, ikke flat, som mange andre sportsbher.. ok, den setningen ble idiotisk!

Anyways, de sportsbhene er FAntastiske synes jeg. Deilig å ha på. Jeg bruker den vel like mye til skole/jobb som til trening da :P

Skrevet

Det har blitt solgt ganske mange av de.Sikkert derfor de er tomme mange steder.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det står bakpå eska hva størrelsen tilsvarer i cup og omkrets.

Når det er sagt, jeg er 90/95 E og jeg bruker str. L.

Dette var jo en limited edition collection, så de får nok ikke inn mer dersom de er utsolgt.

Skrevet

Min Rema har hatt dem inne, så du kan prøve Rema der hvor du bor også. De er ritignok utsolgte eller bare tomme for dem nå, men de har hatt dem :-)

Skrevet

Hva er prisen på denne sports-bh`en? :)

Skrevet

Nå skal jeg løpe og kjøpe også :) Høres bra ut! Jeg har nemlig lett leeenge etter den perfekte sportsbh'n!

Jeg bruker vanligvis 75D eller 70DD. Tenkte jeg skulle prøve meg på M. Kan poste et innlegg her etterpå og fortelle hvordan den sitter!

Håper bare jeg finner den nå da... krysser fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...