Fotballfrøken Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Hvor er det beste stedet og finne din store kjærlighet. Hvor møtte du din kjære? På jobben, byen, fotballkamp, nettet?
postit Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Hvor er det beste stedet og finne din store kjærlighet. Hvor møtte du din kjære? På jobben, byen, fotballkamp, nettet? jeg møtte min på nettet via møteplassen.no... hadde bare vært singel et par mndr, etter å ha blitt separert og flyttet ut fra min eks, og hadde ingen planer om å gå inn i et forhold med det første.. MEN man vet jo aldri når kjærligheten slår til ;) bare etter et par møter ble vi samboere *pga stor avstand* jeg tok med meg flyttelass.. og her bor jeg enda.. nå har det gått 1 1/2 år siden vi traff hverandre for første gang men jeg var jo heldig... er jo ikke alt som er normalt på nettet
Fotballfrøken Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2010 jeg møtte min på nettet via møteplassen.no... hadde bare vært singel et par mndr, etter å ha blitt separert og flyttet ut fra min eks, og hadde ingen planer om å gå inn i et forhold med det første.. MEN man vet jo aldri når kjærligheten slår til ;) bare etter et par møter ble vi samboere *pga stor avstand* jeg tok med meg flyttelass.. og her bor jeg enda.. nå har det gått 1 1/2 år siden vi traff hverandre for første gang men jeg var jo heldig... er jo ikke alt som er normalt på nettet Det var en veldig koselig historie Godt å se at du fant deg en skikkelig en på nettet. Det er mye rart der, så man vet aldri. Men du er bevise på at det går an! Det er supert
postit Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 ikke sant.. så ikke gi opp håpet riktig enda ;) ;) sitter nok en der ute og venter på akkurat DEG!
Fotballfrøken Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2010 ikke sant.. så ikke gi opp håpet riktig enda ;) ;) sitter nok en der ute og venter på akkurat DEG! Jeg gir aldri opp Og håper å finne den rette snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå