Gjest Levicorpus Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Jeg har ikke noe kosebehov. Får klaus av å sitte i samme sofa, har ikke behov for nuss og kyss, verbal avskjed holder fint for meg, en klem ved hjemkomst, okai, med mindre den andre må reise seg, jeg tror jeg kunnne gå en livstid uten så mye som en klem jeg, np. Sambo har nå fått det for seg at vi må kose mer. Jeg har prøvd men det blir bare helt feil. Jeg var jo ikke sånn når jeg traff ham. Kansje noe mer fysisk oppmerksomhet en nå, men det er vel normalt for alle at dette daler ned? Jeg skjønner ikke hva vi skal gjøre med dette, jeg orker simpelthen ikke å spille med. Det kjeder meg å sitte å nussepjuske i sofa og jeg kjenner jeg begynner å mentalt flykte, det merker han jo. Andre som har forskjellige kosebehov evt. intet kosebehov og kan fortelle om en løsning på det?
maysa Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Jeg har kosebehov.. STORE! Men føler det blir så kleint når jeg ser klart og tydlig at kjæresten min ikke har det..
Hinata Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Jeg har også enormt kosebehov, og har tidligere bare vært borti menn som ikke koser annet enn når det leder til sex. Nå har jeg heldigvis støtt på en som liker å kose like mye som meg, og det er så deilig
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Jeg har ikke behov for kyssing, men liker kosing godt. Har behovet for å føle nærværet av andre på en måte. Er singel nå, men når jeg hadde kjæreste satt jeg alltid helt inntill han i sofaen osv. Savner dette veldig nå som jeg er singel.
tøydokka Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Synes kosing er klengete og usexy. Menn som skal ligge og stryke deg på ryggen og ligge heelt inntil deg på sofaen.. det blir fort for mye. Sånn type kos passer best med kjæledyr. Man kan klappe en katt, ikke typen..
MissStiles Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Jeg er heller ikke sånn skikkelig kose menneske. Kan godt sitte i armkroken men ikke noe mer enn det, når man sitter i sofaen. Gå rundt og holde hender er koselig. Men masse kyssing/klining liker jeg ikke.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 Alt til sin tid, men jo jeg er et kosete vesen, og det kjennes skikkelig tomt ut når min partner ikke er interessert i nærhet av noe slag. Og slik er det desverre ofte. Jeg vil si at jeg lider litt uten den nødvendige dosen med hudkontakt hver dag/natt.
Gjest Levicorpus Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Det var nå i det minste godt å lese at det ikke er bare meg blant kvinner som synes at kosen er for bikkja huff, men det er vondt å ta innover seg at man sårer andre ved å ikke kunne reagere positivt på kos og "hud-kontakt". Det er jo ikke lett å fake dette, som noen sier her oppe og som skjer her og er jo at dette ikke er ett alternativ til "the real thing". Urgh!
Gjest Airi Chikako Skrevet 29. mai 2010 #9 Skrevet 29. mai 2010 Både jeg og kjæresten elsker kos Når vi er ute blandt folk er vi ikke klengete, men når vi er alene koser vi hele tiden Det er herlig, hadde nok ikke likt at det ble slutt på det. Men litt irriterende er det når jeg aldri vet hvor han vil. Jeg kan tenke at det bygger seg opp stemning til mer, mens han bare koser... Frustrerende til tider.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2010 #10 Skrevet 29. mai 2010 Ugreit når to ikke vil det samme. Jeg og mannen sitter i en stabel så snart vi får sjansen. Og leier når vi går ute.. :rødme: Vært sammen over ti år og har en skokk med unger.
hysteria Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Kanskje en smule off topic, men jeg synes det er utrolig irriterende å se på par som koser offentlig, i selskap for eksempel. Jeg har ikke noe problem med kyssing/klining, men når gutten sitter og stryker jenta på håndbaken eller i nakken, eller han masserer henne. Jeg synes det blir veldig kleint og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg... noen andre som synes det er teit? De gutta gir meg inntrykk av å være noen skikkelige pusegutter... Er sikkert trivelig, men synes det ser veldig teit ut når de sitter i selskap med masse andre folk.
Hapzen Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er litt kosete, men ikke typen min. Det er noe jeg bare må respektere og nå har jeg godtatt det. Jeg klenger litt på han og setter i en "jeg vil bare ha biiiiittelitt koooos" dersom trangen blir for ille, men respekterer også at han trenger sin plass. Jeg synes egentlig at typen din burde gjøre det samme for deg, det er verre å få klaus enn bare å bli litt "kosesyk", men du burde gi han litt selvfølgelig
Gjest I grosny Skrevet 31. mai 2010 #13 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har kosebehov.. STORE! Men føler det blir så kleint når jeg ser klart og tydlig at kjæresten min ikke har det.. Levicorpus og Maysa, dere burde ta kontakt for å få til et kosesamarbeid.
Gjest I Grosny Skrevet 31. mai 2010 #14 Skrevet 31. mai 2010 Kanskje en smule off topic, men jeg synes det er utrolig irriterende å se på par som koser offentlig, i selskap for eksempel. Jeg har ikke noe problem med kyssing/klining, men når gutten sitter og stryker jenta på håndbaken eller i nakken, eller han masserer henne. Jeg synes det blir veldig kleint og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg... noen andre som synes det er teit? De gutta gir meg inntrykk av å være noen skikkelige pusegutter... Er sikkert trivelig, men synes det ser veldig teit ut når de sitter i selskap med masse andre folk. Det er fullt mulig å holde hendene mine unna dama mi, men det krever sterk bevissthet. De søker dit av seg selv.
Gjest ts Skrevet 31. mai 2010 #15 Skrevet 31. mai 2010 Kanskje en smule off topic, men jeg synes det er utrolig irriterende å se på par som koser offentlig, i selskap for eksempel. Jeg har ikke noe problem med kyssing/klining, men når gutten sitter og stryker jenta på håndbaken eller i nakken, eller han masserer henne. Jeg synes det blir veldig kleint og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg... noen andre som synes det er teit? De gutta gir meg inntrykk av å være noen skikkelige pusegutter... Er sikkert trivelig, men synes det ser veldig teit ut når de sitter i selskap med masse andre folk. Har ingenting i mot at et par viser kjærligheten sin offentlig for andre på den måten. Synes egentlig det er ganske søtt, og blir litt glad på deres vegne. Mener det heller er verre om de sitte å kliner offentlig. Har aldri forstått meg på de folka som mener dette er teit. Men alle har sine meninger Ps: Jeg har aldri kost offentlig på noen måte, av den enkle grunn at samboeren ikke er noe kosen.
Gjest jente18 Skrevet 31. mai 2010 #16 Skrevet 31. mai 2010 Kanskje en smule off topic, men jeg synes det er utrolig irriterende å se på par som koser offentlig, i selskap for eksempel. Jeg har ikke noe problem med kyssing/klining, men når gutten sitter og stryker jenta på håndbaken eller i nakken, eller han masserer henne. Jeg synes det blir veldig kleint og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg... noen andre som synes det er teit? De gutta gir meg inntrykk av å være noen skikkelige pusegutter... Er sikkert trivelig, men synes det ser veldig teit ut når de sitter i selskap med masse andre folk. Jeg synes motsatt:) Det er irriterende når par kysser og kliner (evt. klår på hverandre) offentlig. Litt kos, som stryke i nakken eller massere hverandre på skuldrene er bare søtt:) Hvis jeg er med et par synes jeg de skal vise høfflighet ved å snakke med meg også og ikke kline og klå. Har desverre opplevd å sitte på en benk ute med en venninne og kjæresten hennes, der jeg bare se ut i lufta mens de sitter å kliner og klår. DET er ikke kjekt. Hvis de derimot klarer å inkludere meg er det helt greit med litt kos:) Både jeg og kjæresten er veldig glad i kos. Vi pleier holde hverandre i handa og ofte kose, massere, stryke på hverandre. Hvis vi er med venner pleier vi holde i handa og evt kose litt, men vi synes det er viktig å vise respekt og inkludere andre.
Gjest Anjelika Skrevet 31. mai 2010 #17 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er en total cuddleslut, og heldigvis er også kjæresten nå et kosemonster så vi tilbringer mye tid flettet sammen i rare knuter. Har vært borti menn som ikke har vært kosete eller som ikke har hatt koseskills, og det er ikke like.. kos. Kosen er like digg som sexen, nesten. Og det henger litt sammen, kos leder gjerne til sex og etter sex skal man kose masse. Nå når han er borte så savner hele huden min han.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #18 Skrevet 31. mai 2010 Kanskje en smule off topic, men jeg synes det er utrolig irriterende å se på par som koser offentlig, i selskap for eksempel. Jeg har ikke noe problem med kyssing/klining, men når gutten sitter og stryker jenta på håndbaken eller i nakken, eller han masserer henne. Jeg synes det blir veldig kleint og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg... noen andre som synes det er teit? De gutta gir meg inntrykk av å være noen skikkelige pusegutter... Er sikkert trivelig, men synes det ser veldig teit ut når de sitter i selskap med masse andre folk. Helt enig. Syns det er jævlig irriterende med par som skal sitte og klenge, kose, kysse i et sett når de er sammen med andre venner. Har ikke problem med å se dem vise kjærlighet til hverandre men det får da være grenser. Desuten er det slitsomt for de vennene som er single. Jeg syns slike mennesker ikke viser hensyn. Har selv en bestevenn som ikke har forstått det. Nå skal det sies at jeg er veldig kosete av meg i et forhold, men privat.
Gjest Trajan Skrevet 31. mai 2010 #19 Skrevet 31. mai 2010 Det er lite jeg hater mer en mennesker som må kose mye. Jeg har aldri forstått poenget i kosing greit nok med en klem kanskje 1 eller 2 ganger i året.
Gjest A Skrevet 1. juni 2010 #20 Skrevet 1. juni 2010 Jeg synes motsatt:) Det er irriterende når par kysser og kliner (evt. klår på hverandre) offentlig. Litt kos, som stryke i nakken eller massere hverandre på skuldrene er bare søtt:) Hvis jeg er med et par synes jeg de skal vise høfflighet ved å snakke med meg også og ikke kline og klå. Har desverre opplevd å sitte på en benk ute med en venninne og kjæresten hennes, der jeg bare se ut i lufta mens de sitter å kliner og klår. DET er ikke kjekt. Hvis de derimot klarer å inkludere meg er det helt greit med litt kos:) Både jeg og kjæresten er veldig glad i kos. Vi pleier holde hverandre i handa og ofte kose, massere, stryke på hverandre. Hvis vi er med venner pleier vi holde i handa og evt kose litt, men vi synes det er viktig å vise respekt og inkludere andre. Ehr.. Betyr det at da vil du bli inkludert i å kline?Sånn trekant lissom? Hi hi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå