Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #21 Skrevet 3. juni 2010 Rævkjøring får være forbeholdt homsene, det er deres ting.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #22 Skrevet 3. juni 2010 Rævkjøring får være forbeholdt homsene, det er deres ting. For de har ingen 1'er å stikke den inn i, )glemte jeg å si i sta)
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #23 Skrevet 3. juni 2010 Hva syns dere om menn og analsex ? Ville du som kvinne/jente tatt initiativ/foreslått å kose med kjæresten din der bak? Hvordan reagere dere på menn som har sexleketøy, og kunne du brukt strap-on, vibrator/dilo, en finger i rumpa på kjæresten din ? Gir du analsex til din partner ? Det var min mann som først tok det initiativet her i gården. Han koste med meg der bak. Jeg likte det, og gav igjen med samme mynt. Han liker det, og jeg tenner på å se han nyte det. Det er ikke skjeldent første del av akten er 69 + finger i rumpa, for begges del. Så lenge vi gjør noe vi liker, og som ikke er skadelig, er dette intet annet en en fin ting som vi deler. Jeg er kjempeglad for at han turte å ta initiativet først!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2010 #24 Skrevet 3. juni 2010 Det var min mann som først tok det initiativet her i gården. Han koste med meg der bak. Jeg likte det, og gav igjen med samme mynt. Han liker det, og jeg tenner på å se han nyte det. Det er ikke skjeldent første del av akten er 69 + finger i rumpa, for begges del. Så lenge vi gjør noe vi liker, og som ikke er skadelig, er dette intet annet en en fin ting som vi deler. Jeg er kjempeglad for at han turte å ta initiativet først! jeg syns det er best med ekte vare der bak,ikke en finger men en levende stiv en.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #25 Skrevet 3. juni 2010 jeg syns det er best med ekte vare der bak,ikke en finger men en levende stiv en. Kommer veldig ann på dagsformen, men det er absolutt ikke å forakte Tunga er også flittig brukt, jeg tenner noe enormt på å slikke han der bak. Og for de som lurer; vi benytter oss ikke av noe tarmskylling eller slikt, normal kost + normale toalettbesøk er nok. Vi har aldri opplevd sykdom eller liknende som følge av aktivitetene våre.
marylinm Skrevet 3. juni 2010 #26 Skrevet 3. juni 2010 jeg kan bruke en finger på han bak,om han ønsker det. analt er ok, ikke noe jeg elsker, men er med på det..
<CupCake> Skrevet 3. juni 2010 #27 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har ikke snakket med han om det eller prøvd det - Men mm han hadde likt det så hadde jeg likt det om han fortalte det til meg og jeg ville ikke hatt noe problem med å hjelpe han 'på vei' for å si det slik <3 Han er verdens mest sexy når han har det godt, og han hadde ikke vært noe mindre sexy med et leketøy opp mellom beina, hvis han virkelig hadde likt det så hadde han sikkert vært enda mer sexy når han fikk noe han virkelig ville ha så.. Som svar No problem <3 Så noen her snakke om ulekre hvite rumper.. Vil bare legge til at Mr.CupCake har en helt utrolig nydelig fast og hvit rumpe <3<3<3
Gjest villutforske Skrevet 3. juni 2010 #28 Skrevet 3. juni 2010 handler litt med å stille opp for sine kjære og, jeg liker ikke å vaske hus, skal jeg da gi f.???
Gjest Mann-87 Skrevet 25. juni 2010 #29 Skrevet 25. juni 2010 Virker som enkelte avviser enkelte sengeleker rimelig fort. Det meste kan prøves uten å risikere noen skade. Det å være åpen for nye ting under dynen ser jeg på som en stor fordel. Jeg kan snakke om nesten alt med kjæresten min uten å få noen stygge blikk, og det er jeg utrolig takknemlig for. Hvis kjæresten vil prøve noe som du ikke vil, så snakk hvertfall om det, ikke skyv det vekk.
Gjest gutt Skrevet 25. juni 2010 #30 Skrevet 25. juni 2010 Tror det er like naturlig for menn å bli tatt litt i stumpen som det er for kvinner ja. Det er utrolig godt å få kjenne en stiv og hard en bak, det skal jeg skrive under på!! Så til alle menn (hetero, bi eller homo), bare glem damer! Finn en mannevenn og dyrk homolivets gleder!!!!! Dere vil aldri angre....
Gjest jeansgutt21 Skrevet 26. juni 2010 #31 Skrevet 26. juni 2010 Tror det er like naturlig for menn å bli tatt litt i stumpen som det er for kvinner ja. Det er utrolig godt å få kjenne en stiv og hard en bak, det skal jeg skrive under på!! Så til alle menn (hetero, bi eller homo), bare glem damer! Finn en mannevenn og dyrk homolivets gleder!!!!! Dere vil aldri angre.... Analsex gir meg superorgasmer, blir så vilt godt at jeg mister all selvbeherskelse og stønner som en gal.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #32 Skrevet 26. juni 2010 Jeg har ikke prøvd, men gjør det gjerne om mannen min har lyst. Jeg er absolutt villig til å prøve noe nytt for å gjøre det godt for både han og meg. Jeg stimulerer med tunge og liker det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #33 Skrevet 26. juni 2010 handler litt med å stille opp for sine kjære og, jeg liker ikke å vaske hus, skal jeg da gi f.??? Jeg var med på det fordi kjæresten min likte det. Etterhvert ble det sånn at han nesten bare ville ha analsex. Jeg fikk ikke noe mer ut av det enn at jeg likte å se ham så opphisset. Men etterhvert fikk jeg hemoroider i rompa og da går det ikke med analsex lenger. Det kjedelige er at han tenner nesten bare på analsex og det blir lite sex nå som han ikke kan få bruke rompa mi. Han liker ikke å få noe opp i rompa si. Vi har prøvd. En gang hvor jeg ikke ville ha analsex, vi måtte avbryte fordi jeg syntes det var ubehagelig, og han fortsatte å mase (jeg skal være forsiktig, vi kan bruke mye glidemiddel....) så foreslo jeg at han kunne få en dildo opp i rompa selv for å kjenne hvordan det var. Men det var ikke noe han syntes særlig om gitt!!! Man stiller jo opp for hverandre. Men ikke når det gjør vondt. Det gjør ikke vondt å vaske hus.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå