Stor&Sterk Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Hva syns dere om menn og analsex ? Ville du som kvinne/jente tatt initiativ/foreslått å kose med kjæresten din der bak? Hvordan reagere dere på menn som har sexleketøy, og kunne du brukt strap-on, vibrator/dilo, en finger i rumpa på kjæresten din ? Gir du analsex til din partner ? Vi er jo kommet veldig langt i seksuell frigjøring (kanskje alt for langt?) Nytelse og hva vi selv liker og tenner på står i fokus. De fleste kvinner i dag bruker gjerne leketøy, de som liker analsex velger også det uten å skamme seg. Å automatisk stemple menn som homo eller bi, fordi de liker analstimulering, er også på vei til å bli borte ? Er det like naturlig med analsex for menn som for kvinner ? (Ikke la dette bli en debatt om hvor ekkelt analsex er osv... utgangspunktet er ikke det, men om hvilket syn dere kvinner har på analsex for menn...)
Gjest Airi Chikako Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Er det NATURLIG for kvinner? Det er vel like naturlig/unaturlig for menn som for kvinner. Man velger selv hva man er med på, og det bør man diskutere først. Om kjæresten min plutselig hadde prøvd seg på å ta meg i rompa, tror jeg at jeg hadde klikka i vinkel! Gir ikke analsex til kjæresten min, han vil ikke. Og det passer meg fint, for jeg har ikke noen ambisjoner om å rote rundt i analen hans i grunn. Vi har analsex i blant, men det er ikke alltid det er noe jeg vil. Det er helst når jeg er litt full, da kan jeg få lyst av en eller annen grunn.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Har ingen interesse for rumpa hans, hvit, hårete og ulækker. Han vil ha rumpa si i fred gudsjelov, og har nada interesse for min. Jeg hadde ikke stilt opp på noe "putte ting oppi" lek med ham, men jeg stiller meg åpen til forslag om misbruk av min, dersom han skulle få det for seg.
Gjest Blubberella Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Hadde han tent på det, hadde jeg ikke hatt noe imot det nei. Så lenge den er ren ser jeg ikke noe ekkelt ved min kjærestes rumpe. Min nåværende har en tarmsykdom og er derfor ekstra lite innstilt på å analstimulert, så da er jo saken grei.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 (Ikke la dette bli en debatt om hvor ekkelt analsex er osv... utgangspunktet er ikke det, men om hvilket syn dere kvinner har på analsex for menn...) Enda en tråd der noen spør hva vi synes, for så å legge føringer for hvem som kan svare. Hva om vårt syn på det du spør om er at det faktisk er ekkelt? Hva er vitsen med å spørre om du bare vil ha svar du liker? Så du skal kunne si, se, alle liker det jo? Alt det du nevner er uaktuelt for min del.
Hinata Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Jeg liker veldig godt å stimulere han der bak, enten med tunge, dildo eller fingre Jeg liker å få han til å ha det bra, og rumpehullet er jo en stor erogen sone for de fleste av oss (menn som kvinner) I tillegg er det jo den enkleste måten å finne prostata på
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 Jeg kunne gjerne kost mer med kjæresten der bak, men det er litt nytt territorie så det går i babysteps. Strap on er nok fremdeles ganske langt unna, men hvem vet.. etter hvert så kunne jeg nok vært komfortabel med det også. Virker som menn har størst sperre der, jeg har jo ymtet frempå jeg. Ikke fordi jeg tenner så mye selv på å gjøre det, men vil jo gi partner størst mulig nytelse. Har fått stikke fingeren inn på en, ellers har jeg klart å snike tunga borti på en annen og fått god respons på det. Kanskje vi kan ta det litt lengre etter hvert. Kunne godt ha puttet en liten vibrator inn der om han hadde bedt om det, men han er nok fremdeles et hakk mer skeptisk til det der enn meg. Jeg forstår det jo godt, analsex føles veldig intimt for meg også, og de første gangene veldig skummelt. Det er nok ikke bare homofobi som er greia, de jeg har snakket med det om har litt mer den samme angsten som damer - redd for å drite seg ut, bokstavelig talt. Den gangen jeg rimmet han så var det under et bondagescenario hvor jeg var den dominante. Vurderer å ta frem vibratoren neste gang, men vil jo ikke voldta fyren heller. Under et slikt scenario så er det jo imidlertid ydmykelse som er halve poenget, og jeg tror kanskje det hadde gått hjem. Eller blir det for drøyt å introdusere noe slikt når han er fastbundet og hjelpesløs?
Stor&Sterk Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2010 Den gangen jeg rimmet han så var det under et bondagescenario hvor jeg var den dominante. Vurderer å ta frem vibratoren neste gang, men vil jo ikke voldta fyren heller. Under et slikt scenario så er det jo imidlertid ydmykelse som er halve poenget, og jeg tror kanskje det hadde gått hjem. Eller blir det for drøyt å introdusere noe slikt når han er fastbundet og hjelpesløs? Hva med et "stoppord" ? Går du for langt kan han bare rope "rosa banan" eller noe sånt? (ikke begynn med konditorfarge og banan på kjøkkenet nå da...) Mest sannsynlig er han så hinsides kåt at stoppord er det siste han vil rope ut.....
Gjest ensomvillutforsk Skrevet 29. mai 2010 #9 Skrevet 29. mai 2010 jeg har ikke det med dama mi, dessverre, synes det er rart at enkelt er så pripne på det, kunne gjerne tatt imot og gitt, men neida, så det er en skikkelig demper på sexlivet ja.
Gutt87 Skrevet 29. mai 2010 #10 Skrevet 29. mai 2010 Dama mi har gått fra skeptisk til veldig entusiastisk og har stålkontroll på strapon'en. Skal nevnes at anale gleder ikke er hverdagslig, det er noe man gjør innimellom og er en hyggelig variasjon. Det blir ikke griseri om man spiser sunt for da får man automatisk en fast avføring. Dermed så kreves det ingen tarmskylling osv. Normale dobesøk er bra nok.
Ethereal Skrevet 30. mai 2010 #11 Skrevet 30. mai 2010 Hvis kjæresten min ville jeg skulle tatt han i rævva, enten det var med en finger eller dildo, så hadde jeg sagt klart og tydelig NEI. Det samme gjelder for egen del. Jeg vil absolutt ikke ha noe der bak.
Antlers Skrevet 30. mai 2010 #12 Skrevet 30. mai 2010 Synes det er like unaturlig å rote rundt i tarmbakerier både for kvinner og menn. Har ikke noe med å være homo/bi å gjøre, det er bare utrolig uhygienisk og potensielt farlig. Rumpa mi er enveiskjørt, og det er heldigvis kjærestens også
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #13 Skrevet 30. mai 2010 Jeg slikket min eksmann ofte der bak når vi hadde sex og innimellom fingret jeg han også. Han synst det var deilig. Han hadde sey rumpe og ikke hår. Det er kun han jeg har gjort det på for med han var jeg trygg på. Det er jo bare til å utforske og man kan ikke si at man ikke liker det om man ikke har prøvd det. For meg er ingenting ekkelt når det gjelde sex, uten om urin og bæsj. Dersom dere søker på emne og leser om menss erogene soner finner dere at det er mye man kan gjøre der bak som en mann vil få nytelse av, men man prøve seg forsiktig frem
Gjest villutforske Skrevet 30. mai 2010 #14 Skrevet 30. mai 2010 er da ikke så fælt å få litt forandring i sexlivet vell? hadde ei elskerinne som ikke var med på analsex, men mens jeg brukte munnen på henne en gang, så begynte jeg å masere anusen hennes, hun protesterte ikke, så førte fingeren inn, siden det ble det masse analsex.... er vel mye kvinnfolk som ikke tørr prøve noe nytt...
Gjest jeansgutt21 Skrevet 31. mai 2010 #15 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er en gutt som bare digger analstimulering både fra andre gutter og fra dama. Hun digger å ta meg med strap-on og vibrerende butplugs, hun digger opplevelsen dette gir meg, helt sinnsykt sterke og deilige orgasmer på meg og det tenner henne vilt:)
Stillest vann Skrevet 31. mai 2010 #16 Skrevet 31. mai 2010 Hvis man spør heteroseksuelle par der kun den ene liker å bli tatt i rumpa, så vil vel svaret være "hun" i et overveldende antall tilfeller? Mulig jeg er forutinntatt, men jeg tipper dette er rangeringen: 1. Ingen av de to liker det 2. Hun liker det, men ikke han 3. Begge liker det 4. Han liker det, men ikke hun
Gutt87 Skrevet 31. mai 2010 #17 Skrevet 31. mai 2010 Hvis man spør heteroseksuelle par der kun den ene liker å bli tatt i rumpa, så vil vel svaret være "hun" i et overveldende antall tilfeller? Mulig jeg er forutinntatt, men jeg tipper dette er rangeringen: 1. Ingen av de to liker det 2. Hun liker det, men ikke han 3. Begge liker det 4. Han liker det, men ikke hun Er enig med deg der. Selv om det er flere som faller utenfor denne rangeringen så tror jeg den er ganske gjengs om man ser det store bildet. Menn har blitt mer våken for at de har en ekstra ting de kan prøve. Flere nettsteder som har sex spalter har prøvd å gjort kvinner og menn oppmerksom på prostata som et nytelsessenter og ikke bare noe som forbindes med gamle menn og kreft. Fokuset har ofte blitt dreid på kvinnens nytelse tidligere, men heldigvis har mannens nytelse også blitt satt i fokus. Det er mer som ligger i mannens seksualitet enn å dra forhuden fort fram og tilbake til melka kommer ut
Gjest villutforske Skrevet 2. juni 2010 #18 Skrevet 2. juni 2010 er vel også litt kjett å leve hele livet uten å få prøvd det man ønsker også----
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #19 Skrevet 2. juni 2010 Finger i rompa hans er helt naturlig for oss, men ta ham med strap on?? Good god no. Kunne aldri tenkt meg å, ta en mann.
Gjest Christina, 34 Skrevet 3. juni 2010 #20 Skrevet 3. juni 2010 Hva syns dere om menn og analsex ? Ville du som kvinne/jente tatt initiativ/foreslått å kose med kjæresten din der bak? Hvordan reagere dere på menn som har sexleketøy, og kunne du brukt strap-on, vibrator/dilo, en finger i rumpa på kjæresten din ? Gir du analsex til din partner ? Nei, kunne og ville aldri gjøre det. Liker det ikke, synes det eruinteressant, kjedelig og helt poengløst. Det mest fjerne jeg kan komme på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå