Gjest Søta Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Han dro kl 8 i morges for å male et hus som kompisen ordnet han. Jeg vet ikke hvor dette huset er, bare hvilken retning. Han er ikke kjent her i byen så han klarte ikke forklare hvor. Jeg sendte en melding i 12 tida, og har forsøkt å ringe hver time for å få tak i han å gi han en beskjed... Merker jeg blir irritert..... Vi har en avtale kl 19.00 Kommer han ikke hjem innen da bblir jeg bekymret. Ville dere blitt sur hvis dette hadde skjedd dere? Og hvis han ikke er hjemme innen kl 19 - hva ville dere gjort?
Gjest Søta Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Nå ringte han, tlf hadde lugget i bilen til han som han maler for.... irriterende nok...
Gjest Huffsa Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Kanskje han er opptatt med å... Male? Jeg hadde ikke blitt sur nei, så lenge jeg hadde fått en forklaring på hvorfor han ikke tok telefonen. Kommer han ikke til avtalen deres, ville jeg kontaktet kameraten for å finne ut av hvor han maler, for å sjekke om alt er bra med han. Ville også sjekket lokalavisen for ulykker. Men jeg er supernervøs av meg. Jeg er en person som blir bekymret, ikke sur
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Hadde ikke brydd meg så mye at jeg hadde ringt hver time for å få tak i ham, men at han hadde kommet hjem til avtalen klokken 19 hadde jeg forventet. Slapp av, han maler og koser seg sikkert sammen med kameraten, mobilen ligger sikkert i bilen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Han maler et hus, og har mest sannsynlig ikke mobilen i lommen. Slapp av, len deg tilbake og ta et glass vin. Det går nok så fint så!
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Dere har en avtale klokken 19, så du er irritert fordi du ikke får tak i ham nå..? Ta det med ro. Han har nok mobilen på lydløs eller noe i den duren der. Han dukker nok opp til avtalen, skal du se
Sølvdugg Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 Det er som oftest helt naturlige forklaringer på sånne ting (som du så når du endelig fikk tak i ham). Det er ikke kult når folk blir sure for sånne ting, ta det fra en som har mobil som lever sitt eget liv, og påtar seg å screene samtalene den siler gjennom til meg :gjeiper: Flere ganger har mobilen ligget rett ved siden av meg, men har ikke ringt. Når folk endelig får tak i meg er de dritsure for at de ikke har fått tak i meg.
Nuith Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Om samboeren min hadde hatt en avtale med meg klokka 19:00, så hadde vel tidspunktet der jeg begynte å bli sur på ham startet omtrent klokka 20:00 At han ikke har telefonen tilgjengelig mens han maler er da helt normalt.. (Med mindre denne avtalen var noe utrolig viktig, selvfølgelig.)
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #9 Skrevet 29. mai 2010 La oss ta det pent og rolig her nå og tenke gjennom alternativene: 1. Han ha skadet seg og er bevisstløs, muligens på sykehus. 2. Mobilen er tom for batteri eller står på lydløs. 3. Han er utro. 4. Han er lei av maset ditt og prøver å flyte litt unna. Uff...så nå at han hadde ringt deg. Sutt på moroa allerede
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #11 Skrevet 29. mai 2010 Det er som oftest helt naturlige forklaringer på sånne ting (som du så når du endelig fikk tak i ham). Det er ikke kult når folk blir sure for sånne ting, ta det fra en som har mobil som lever sitt eget liv, og påtar seg å screene samtalene den siler gjennom til meg :gjeiper: Flere ganger har mobilen ligget rett ved siden av meg, men har ikke ringt. Når folk endelig får tak i meg er de dritsure for at de ikke har fått tak i meg. Før avtalen bør man ikke bli sur, men hvis du er forsinket og de ikke får tak i deg har de god grunn til å bli sur.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 29. mai 2010 #13 Skrevet 29. mai 2010 Oi, du var en lettere nervøs person.
*appifany* Skrevet 29. mai 2010 #16 Skrevet 29. mai 2010 Er det ingen som har lest innlegg nummer to? Nei, det ser ikke sånn ut. Trodde noen sekunder at det var kun jeg som kunne se det
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 29. mai 2010 #17 Skrevet 29. mai 2010 Er det ingen som har lest innlegg nummer to? Joda, men syns fortsatt hun overreagerte noe voldsomt.
ninuska_ Skrevet 29. mai 2010 #18 Skrevet 29. mai 2010 (endret) Jeg forstår godt at hun ble engstelig over at hun ikke fikk tak i samboeren sin. Jeg hadde nok blitt det samme om jeg ikke hadde hørt et eneste ord. Og i et øyeblikk av engstelighet, så hadde jeg nok overreagert selv Når det er sagt, så trodde jeg det var vanlig å si ifra om man la fra seg mobilen og kom til å være utilgjengelig en periode.. Endret 29. mai 2010 av ninuska_
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #19 Skrevet 29. mai 2010 Når det er sagt, så trodde jeg det var vanlig å si ifra om man la fra seg mobilen og kom til å være utilgjengelig en periode.. Det er da ikke vanlig. Herrejesus, er det virkelig så forferdelig at mannen maler en held dag og ikke er tilgjengelig på mobilen noen timer? Hysteri!
Jade Skrevet 29. mai 2010 #20 Skrevet 29. mai 2010 Åja, nå så jeg innlegg nr. 2 Uansett, jeg er troende til å la mobilen ligge i bilen, eller i vesken i andre enden av huset og ikke sjekke den på timesvis! Og når man maler, så er man gjerne litt opptatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå