Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Jeg klarer ikke å la vær må få ut den ekle gørra.Synes det er stygt å gå rundt med en kvise fult av hvit gørr.De røde rører jeg ikke. Hva gjør dere
Gjest Airi Chikako Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Ja, jeg elsker det! Særlig å gjøre det på andre. Det er ekkelt og godt på samme tid. Jeg er kanskje litt nutcase, men sånn er det med den saken...
Hinata Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Jeg klemmer også Bedre med en rød flekk enn en gulgrønn som ser ut som den kan sprekke bare man ser på den
Gjest lolita___ Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 aldri på andre æsssjj,men ja på meg selv
andemor Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Tar bare de som er gule/hvite ja. Klemmer de ut med q-tips før jeg vasker ansiktet.
Gummiloppa Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 Klemmer ut de med gørr i ja, syns det er en litt digg følelse å få letta på trykket liksom :gjeiper: Hørtes delikat ut...
Eveline86 Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Jeg elsker å poppe kviser. Jeg klemmer på ALT (og nesten alle om jeg får lov), og det har så klart ført til arr og svineri
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #10 Skrevet 29. mai 2010 Jeg elsker å poppe kviser. Jeg klemmer på ALT (og nesten alle om jeg får lov), og det har så klart ført til arr og svineri heheh men man må bare disse arrene forsvinner med tiden,men hvis man rører de røde blir nok arrene der lengggeeee
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #11 Skrevet 29. mai 2010 så deilig når man får det ut og det vite havner på speilet hahaha,omg nå er jeg ekkel å rar men elsker den følelsen,spessielt når du får ut masse:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #12 Skrevet 29. mai 2010 Har sjeldent kviser, og når jeg har det er de røde og går bort av seg selv... *føler seg litt sær*
Gjest stillness Skrevet 30. mai 2010 #13 Skrevet 30. mai 2010 Ja,er det gule/hvite synlig så popper jeg den.Liker ikke å gå rundt med det synlig og ser jeg andre med det så får jeg nesten litt lyst til å poppe den,men jeg har aldri gjort det på andre
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #14 Skrevet 30. mai 2010 Godt og se andre nutcases som meg selv! ELSKER å klemme kviser, sorte prikker, røde og gule... gjerne på andre også. Store som bare popper, nesten litt som når en pølse sprekker er helt topp! Skulle gjerne fått kurert denna manien, for mye sier meg at det IKKE er bra for huden. Men glemmer meg alltid litt bort der jeg står og piller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå