Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg har mer ansiktshår enn "normalen" Ikke det at jeg går å kikker mine kollegier langt opp i ansiktet :fnise: , men tror allikevel jeg har mer enn dem. Jeg ser jeg har mye mer hår på armene enn dem iallefall. Ellers har jeg mye hår på kinnet litt nedenforbi kinnbeinet og ned til kjevebeinet. Det sies at en ikke skal nappe øyenbryn på oversiden. Nå har jeg aldri gjort det, men jeg har øyenbrynshår som vokser overforbi øyenbrynene, så jeg får ikke så definerte øyenbryn grunnet det.

Etter jeg nettopp hadde en kortisonkur, føles det som jeg fikk mer hårvekst, nå var det "plutselig" hår på haka og under haka! :overrasket:

Anyway, råd og tips ønskes! Pr.nå barberer jeg "bart", ja jeg får både hvite og svarte dun. Nå barberte jeg haka og, jeg skal ut i kveld, og det ses veldig godt i ute / sol lyset!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Medikamenter med høyt østrogeninnhold (f.eks Diane, som også brukes som ppiller) kan hjelpe mot uønsket hårvekst. Men før man kan begynne på noe slikt, skal man selvsagt til legen først. :) Få de til å ta noen tester av deg. Kanskje du har for lave østrogenverdier, eller for høye testosteronverdier?

Skrevet

Kan være PCO(S)? :vetikke:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg bleiker mitt og det funker. Har tanter som betalte tusenvis av kroner for laser, men endte til slutt opp å bleike det. Det er billigere ;)

Gjest lolita___
Skrevet

Er du mørskhåret?Mørke jenter har som regel mer hår enn lyse,begynn på diane det hjelper mot høt hårvekst,en venninne av meg bruker det.

Skrevet

Jeg vil påstå at å gå på p-piller bare for å dempe uønsket hårvekst kan være en dårlig løsning. Man skal ikke behøve gå på p-piller for "gøy". Jeg syns p-piller er en bra prevansjonsform, men tror mange leger gir det for lett til jenter blant annet som en løsning på problemet beskrevet ovenfor.

Men for all del uønsket hårvekst er ikke noe å vifte bort, utrolig plagsomt!!

Skrevet

har hørt at et produkt som heter "smooth away" (finnes sikkert andre tilsvarende produkter, men kom tilfeldigvis over akkurat det produktet på youtube igår) skal være et greit alternativ til voks o.l .. og at mange bruker denne i ansiktet.. gå på youtube og søk på smooth away så ser du flere videoer om dette produktet. Har aldri testa det ut selv så for alt jeg vet kan det bare være noe skvip.. men søk det opp å se hva du tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...