lille_lam Skrevet 31. mai 2010 #21 Skrevet 31. mai 2010 Virkelig? Huff, må si at jeg ikke syns det er mye fint med mørke hår på armene, så jeg er heller glad for at jeg ikke er de Jeg tar alt på armene. Underarmene, overarmene, og ikke minst armhulene. Jeg klarer ikke kroppshår! He he Gleder meg til den dagen det fins en vidunderkur for å fjerne hår
Gjest fireflies Skrevet 31. mai 2010 #22 Skrevet 31. mai 2010 He he Gleder meg til den dagen det fins en vidunderkur for å fjerne hår Jamen du, har du prøvd hårfjerningskrem da? Har ikke prøvd det selv, men det kan jo kanskje være verdt å teste ut?
lille_lam Skrevet 31. mai 2010 #23 Skrevet 31. mai 2010 Uff, føler meg skikkelig unormal her jeg. Har (ikke så veldig mørke, men ikke så lyse heller) hår på armene. Ganske mye hår også faktisk - det syns for å si det slik Men det går en grense for hva jeg gidder å gjøre for å følge de "lover" samfunnet har satt. Jeg barberer legger og under armene, stusser bikinikanten, men ikke noe mer enn det. Orker ikke folk å se på det, så får de mer enn gjerne fjerne seg så de slipper å se meg. Du er tøff
lille_lam Skrevet 31. mai 2010 #24 Skrevet 31. mai 2010 (endret) Jamen du, har du prøvd hårfjerningskrem da? Har ikke prøvd det selv, men det kan jo kanskje være verdt å teste ut? Ja, har prøvd det. Synes det er bedre med høvel, kommer nærmere til føler jeg.. Jeg må bli litt modigere føler jeg Enten må jeg fjerne med høvel og godta det, eller la det vokse (noe som sikkert ikke skjer med det første) He he, ja ja. Må tenke positivt.. Det fins verre ting her i verden.. Endret 31. mai 2010 av lille_lam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå