Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Hei, Jeg har et litt rart problem. Jeg har noe som heter hirsutisme, dvs. at jeg sliter med mye hemmende hårvekst. Jeg har tidligere prøvd elektrolyse, laser og voksing, men har nå blitt så sjenert/ eller engstelig for å gå på salong for å få utført hårfjerning med voks. Grunnen til det er fordi jeg har blitt så redd for at de som jobber på salongen(e) skal dømme meg og snakke om meg i etterkant. Hvordan gjøre dere i forhold til de menneskene dere behandler, er dere pålagt en slags taushetsplikt slik at dere ikke kan snakke om de dere behandler med navn og slik at den personen kan bli gjenkjent av andre? Føler at jeg har blir litt mye bekymra på dette område..desverre
Gjest asanti Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Du skal bare slappe heeeelt av. Vi har taushetsplikt på lik linje med alle andre som jobber innen helse og med mennesker. Men du kan oppleve, dessverre, å finne salonger der det jobber uproffe mennesker som dessverre kan slenge med leppa. Har selv jobbet med et par sånner og synes det er helt ufyselig! Gjør en grundig undersøkelse først, spør etter erfaringe fra venner og bekjente om salonger osv. Men som sagt, har taushetsplikt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Jeg er ikke TS, men har tenkt mye det samme! Det JEG har bekymret meg for er hva de som jobber på salongen tenker om meg. De ser jo så flotte og velstelte ut selv, så kommer hårete meg inn, da tenker de vel HERREGUD APE eller noe.
Gjest asanti Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Neida, tror du ikke terapeutene bruker mye tid på å se så velstelt ut som de gjør? Jeg gjør værtfall det. Jeg ville aldri gått til en person som så helt rævva ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå