Gå til innhold

Nettdating

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Heisann!

Er relativt ny på dette med nettdating og dating generelt, og trenger litt input.

Fikk en melding fra en kar på et nettsted, og begynte å chatte og skrive meldinger. Han inviterte på treff ganske tidlig, også har vi bare fortsatt å chatte. Fikk kjempekontakt og veldig god tone ganske raskt. Hadde mye kontakt hver dag i ca to uker. Vi har avtalt å treffes kommende uke.

Han har reisejobb, og gikk av skift onsdag. Fikk da en melding hvor det var tydelig at han var full, uten at han skrev noe flaut eller noe som indikerte at han var ferdig.

Siden har jeg ikke hørt fra ham. Ser ikke ut som han har vært på nett i det hele tatt. Han har tlfnr mitt.

Er litt frustrert, samtidig som jeg tenker at han ikke har noen forpliktelse til å sende meg melding, og at han sikkert ikke tenker på det på samme måten. Han kommer ikke til norge før om noen dager, så det kan vel hende han er et sted uten nettilgang eller mobil, men det er vel litt usannsynlig?

Hvor lenge skal man gå og vente før man avskriver det hele med at fyren har fått kalde føtter/bare ikke er interessert likevel?

Jeg har null erfaring med slikt, så hadde satt stor pris på andres tanker rundt slike situasjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Så lenge dere ikke har møttes fysisk er det usannsynlig at han har fått kalde føtter! De fleste menn får nemlig det ETTER at man har møttes ...

Kan godt hende at han faktisk er opptatt og ikke på nett.

Men det kan også hende at han driver og dater noen andre samtidig og at han vil se hvordan dette går før han møter deg. Mange menn som driver med nettdating treffer MANGE damer.

Umulig å vite selvfølgelig.

Jeg ville avskrevet det om jeg ikke hørte noe fra ham innen onsdag/torsdag, hvis dere hadde avtalt å møtes neste uke.

For å avlede deg selv fra å tenke for mye på dette, prøv å få kontakt med en annen i mellomtiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Takk for svar!

Joda, det beste er jo bare å være tålmodig og vente og se. Men det er jammen ikke lett! Går og håper at det skal pipe i mobil eller på mail. Jeg synes det er kjempeuvant, har ikke kjent på slike følelser på mange, mange år :gjeiper:

Også liker jeg ikke at jeg er så opptatt av om jeg får melding eller ikke..

Etter planen skal vi treffes på torsdag, så jeg må vel sende en melding hvis ikke jeg har hørt noe innen tirsdag tenker jeg..

Jeg klarer ikke holde på med flere samtidig, det hadde nok blitt for mye for det stakkars hodet mitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har opplevd det der selv også. Full fart på nett, og så ingenting. Veldig frustrerende.

Dessuten full fart, møtes, prate sammen, spise middag etc. og (trodde jeg) ha det hyggelig ute en hel kveld, men så hørte jeg ikke mere fra ham i det hele tatt.

Jeg vet også at det er ganske vanlig å sjonglere med mange baller i lufta samtidig, så en luker ut de som ikke er fullt så interessante etterhvert. Merkelig og skuffende måte å oppføre seg på. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Åh, det var nedslående å høre.. Ikke rart man blir skeptisk!!

Samtidig er det blitt sagt ting som gjør at jeg har problemer med å tro at det er mulig å bare kutte ut, men jeg er kanskje naiv?

Det største problemet mitt nå er vel å få tiden til å gå.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det der selv også. Full fart på nett, og så ingenting. Veldig frustrerende.

Dessuten full fart, møtes, prate sammen, spise middag etc. og (trodde jeg) ha det hyggelig ute en hel kveld, men så hørte jeg ikke mere fra ham i det hele tatt.

Jeg vet også at det er ganske vanlig å sjonglere med mange baller i lufta samtidig, så en luker ut de som ikke er fullt så interessante etterhvert. Merkelig og skuffende måte å oppføre seg på. :tristbla:

Det er ikke mye vits i å innbille seg at nett/chatte verden og den virkelige verden er den samme.

De har praktisk talt ingenting med hverandre å gjøre. Det eneste man kan bruke nett-verden til, er å få litt praktisk informasjon om den man eventuelt vurderer å møte ute i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke mye vits i å innbille seg at nett/chatte verden og den virkelige verden er den samme.

De har praktisk talt ingenting med hverandre å gjøre. Det eneste man kan bruke nett-verden til, er å få litt praktisk informasjon om den man eventuelt vurderer å møte ute i virkeligheten.

Man bør uansett være høflig nok til å eventuelt fortelle henne etter daten at man ikke tror dette har noe fremtid, og ikke bare ignorere henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør uansett være høflig nok til å eventuelt fortelle henne etter daten at man ikke tror dette har noe fremtid, og ikke bare ignorere henne.

Ja, det burde selvfølgelig alle gjøre, men problemet er at mange syns det er unødvendig eller ubehagelig, og derfor gidder de ikke det. Lettere å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg ville bare skrevet i en melding til han at jeg synes det var synd han ombestemte seg angående å treffes, og at jeg ønsker han lykke til videre.

Da er du den som er redelig og ordentlig, mens han blir litt konfrontert med sin manglende folkeskikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Hvor lenge skal man gå og vente før man avskriver det hele med at fyren har fått kalde føtter/bare ikke er interessert likevel?

Ikke gå og vente. Finn på noe annet og ha kontakt med flere IRL, og fokuser på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg gjorde det enkelt - sendte en melding og spurte om vi fortsatt skal treffes. Da er iallefall ikke ballen hos meg, kjenner jeg slapper litt mer av nå. Så får vi se om jeg får svar..

Det kan se ut som han ikke har vært på nett på noen dager, syns jo det er litt rart, men stresser ikke.

Håper jo at det bare er vanskelig å komme seg på nett der han er nå, og at vi fortsatt skal treffes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det enkelt - sendte en melding og spurte om vi fortsatt skal treffes. Da er iallefall ikke ballen hos meg, kjenner jeg slapper litt mer av nå. Så får vi se om jeg får svar..

Det kan se ut som han ikke har vært på nett på noen dager, syns jo det er litt rart, men stresser ikke.

Håper jo at det bare er vanskelig å komme seg på nett der han er nå, og at vi fortsatt skal treffes..

Hei!

Leste tråden, og ble litt oppslukt, driver med nettdating selv, og opplevd MYE av det samme som går igjen her......

Spent jeg da.....fikk du noe svar på meldingen du sendte eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...