Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 har fått baksmell på 40 000 kroner og disse skal visstnok betales innen mandag førstkommende. hvilket aldri skjer! Trodde jeg fikk en form for regning i posten men det gjorde jeg ikke. hvis man ønsker å utsette betalingen hvordan går man frem? hvem sier man fra til?
Zzyzx Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Nei, det er vel fristen for å betale inn ekstra forskudsskatt. Selve forfallet på skyldig skatt kommer først etter at det endelige skatteoppgjøret er på plass, og da må de betales i august, eller noe. Setter pris på om noen retter meg her hvis jeg er helt på viddene.
Blowers daughter Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Fristen for å betale tilbake skattepenger er 20. august. Skylder du mer enn 1000 kroner i restskatt deles den i to, og siste halvpart skal betales innen 24. september. Derfor trenger du ikke foreta deg noe for å få utsatt betalingen nå. Fordelen med å betale inn innen mandag er at man slipper rentetillegget. Staten opererer med rente på 3,9%.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Fordelen med å betale inn innen mandag er at man slipper rentetillegget. Jepp, det er sånn det er. Så ts får altså regning etter hvert, men hvis hun klarer å betale innen 31. mai så blir det et rentefritt lån.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå