Gå til innhold

Har min kompis vært utro?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Jeg spør om råd her på vegne av min kompis. Han er en kjærlig far og mann som elsker barna og kona sine ekstremt mye, og vil gjøre alt for deg.

Han hadde dessverre et lite uhell for litt siden. Han møtte en gammel venninne og det endte dessverre med at de hadde oralsex, og de onanerte hverandre. Men de hadde ikke samleie. Så teknisk sett hadde de jo ikke sex sammen.

De min kompis lurer på er om han egentlig har vært utro? Siden de ikke hadde sex sammen så kan man vel ikke si at han har vært utro? Hva mener dere kvinner om dette?, jeg vet det ikke er ideelt, men han hadde jo ikke sex med en annen kvinne.

Man gir jo ofte gamle kjente en klem, og dette er vel ikke så veldig annerledes eller? Har ofte sett at ekser klemmer og tar på hverandre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

De har hatt sex og han har vært utro!! Åssen kan du si de ikke har hatt sex? Er sex kun samleie? Nei, selvsagt ikke.

Case closed!

Gjest Badabing
Skrevet

Oralsex er sex. At de ikke hadde samleie, betyr ikke at de ikke hadde sex. Jeg mener klart at han var utro.

Gjest Tanja
Skrevet

Når min samboer og jeg møter våre ekser gir vi hverandre oralsex, helt normalt det! NOT! Dette må jo være en trolletråd eller hva dere kaller det.

Gjest Gjest
Skrevet

Men husk dere som svarer at det ikke var følelser inni bildet, og at han elsker sin familie!

Gjest Gjest
Skrevet

Det sies ofte at utroskap kan føre til uønskede barn. Oralsex eller onani fører ikke til uønskede barn...

Gjest Hardyboy
Skrevet

Jeg dømmer ingen, men han var utro! Med eller uten følelser.

Skrevet

Selvsagt har han vært utro!!

Trenger du vikelig å spørre? :sjokkert:

Skrevet

Hvis han kan fortelle det til kona uten at hun får en reaksjon har han ikke vært utro. I motsatt fall har han vært utro.

Gjest molte
Skrevet

Oralsex er sex. "Hele verden" mente at Bill Clinton hadde vært utro, det samme gjelder for din kompis.

Skrevet

Selvfølgelig var han utro.

Skrevet

Selvsagt var han utro. Og man har da ikke oralsex og onanerer hverandre ved et uhell? Snublet han og tunga hans havnet på kjønnsorganet hennes?

Skrevet

Oralsex er da sex. derfor det heter oralSEX

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Sammenligner du oralsex med klemming? Jeg bryr meg døyten om at kjæresten klemmer eksen så lenge de er gode venner, men oralsex er ikke akseptabelt i det hele tatt. Så svaret er et klart JA på spørsmålet ditt; kompisen har vært utro så det suser etter! "Følelser" kan være så mangt, også begjær eller seksuell lyst rettet mot andre, så helt følelsesløst var det neppe. Hadde det vært helt følelsesløst hadde han ikke trengt å hive seg over en gammel venninne, da hadde høyrehånda holdt i massevis.

Jeg skjønner overhodet ikke hvordan dette eksemplet ikke er utroskap, med mindre paret har en avtale om åpent forhold. For meg er spørsmålet så fjernt at jeg mistenker trolling.

Endret av Ylvina
Skrevet

Jeg skjønner overhodet ikke hvordan dette eksemplet ikke er utroskap, med mindre paret har en avtale om åpent forhold. For meg er spørsmålet så fjernt at jeg mistenker trolling.

Enig. Jeg kan ikke fatte hvem det er som ikke er i et åpent forhold som ikke definerer dette som utroskap. Ellers er jeg enig med lulle. Han kan spørre kona om han har vært utro. Reaksjonene hennes vil gi han et klart svar.

Skrevet

Haha, for det å klemme noen er jo akkurat det samme..

Skrevet

Hei! Jeg spør om råd her på vegne av min kompis. Han er en kjærlig far og mann som elsker barna og kona sine ekstremt mye, og vil gjøre alt for deg.

Han hadde dessverre et lite uhell for litt siden. Han møtte en gammel venninne og det endte dessverre med at de hadde oralsex, og de onanerte hverandre. Men de hadde ikke samleie. Så teknisk sett hadde de jo ikke sex sammen.

De min kompis lurer på er om han egentlig har vært utro? Siden de ikke hadde sex sammen så kan man vel ikke si at han har vært utro? Hva mener dere kvinner om dette?, jeg vet det ikke er ideelt, men han hadde jo ikke sex med en annen kvinne.

Man gir jo ofte gamle kjente en klem, og dette er vel ikke så veldig annerledes eller? Har ofte sett at ekser klemmer og tar på hverandre.

Jeg sier ikke at du TS er dum, men innlegget ditt er nesten det.... du skjønner vel at oralsex og å onanere hverandre er sex og ikke kan sidestilles med en klem ??????

JA DU HAR VÆRT UTRO ! (Eller var det kompisen din...lol)

Gjest Gjest
Skrevet

Sååååå..hvis kona drar over rørleggeren, så er det greit om hun ikke føler noe for ham??

JA han har vært utro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...